فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد:

برگزاری جشنواره «ره آورد سرزمین نور» در خرمشهر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۳۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد اکبری، در گفتگو با خبرنگار بسیج، به تشریح نقش اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های والای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان پرداخت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: ارتقا و ترویج ارزش‌های انسانی در جامعه، تجدید عهد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، الگوگیری از مدیریت جهادی و روحیه ایثار و فداکاری، آشناسازی نسل سوم و چهارم انقلاب با حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با بیان اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یکی از روش های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج سیره زندگی اسوه های صبر و مقاومت در کشور می باشد.

فرمانده ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری با یادآوری نقش رزمندگان استان در عملیات های مهم هشت سال دفاع مقدس گفت: حضور اثرگذار رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در ۱۲ عملیات مهم دفاع مقدس از محرم تا والفجر8 و 10 و کربلای 5 و ...، نشان دهنده آمادگی مردم غیور و ولایتمدار استان برای دفاع از ارزش های انقلاب و کیان اسلامی است.

سردار اکبری از استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری برای حضوردر اردوهای راهیان نور نیز خبر داد و افزود: جشنواره ره آورد سرزمین نور در تاریخ ۲۳ اسفند ماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی عملکرد استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و برگزاری اردوهای راهیان نور می باشد.

 سردار اکبری با اشاره به حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری در این جشنواره، گفت: خانواده های شهدای شاخص استان نیز در این جشنواره حضورخواهند داشت و میراث فرهنگی استان نیز نمایشگاهی از آثار و صنایع دستی در کنار این جشنواره برگزار می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار