خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) صورت گرفت

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی روز مادر در قم / تجلیل از مادران شهید و اشک شوق برنده خوش‌شانس

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت میلا با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با حضور پرشور مردم ورزش‌دوست قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی روز مادر در قم / تجلیل از مادران شهید و اشک شوق برنده خوش‌شانس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اداره کل ورزش و جوانان با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی، سایر دستگاه‌های اجرایی و حامیان مالی خود آخرین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر در هجدهمین روز اسفند ماه سال ۱۳۹۶ برگزار کرد.



* ۵ کیلومتر پیاده‌روی در یک روز شاد تعطیل با ورزش همگانی

آغاز همایش بزرگ و کم نظیر پیاده‌روی خانوادگی استان قم از میدان ارتش به سمت بوستان تفریحی ورزشی علوی با حضور پرشور مردم در کنار مسوولان ارشد استان قم صورت گرفت و حضور سیدمهدی استاندار قم در کنار برخی دیگر از مسؤولان استانی از جمله مدیر کل ورزش و جوانان قم از نکات جالب توجه همایش بود.

علاقمندان به ورزش در صبح هجدهمین روز اسفند ماه مسیر تقریبا پنج کیلومتری این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با هدف شادابی و نشاط و مشارکت در برنامه‌های ورزش همگانی پیاده‌روی کردند و سپس مراسم پایانی با بخش‌های متنوع در حضور مردم برگزار شد.



* ایجاد شور، نشاط و پویایی در بین آحاد مردم

در آغاز مراسم پایانی همایش پیاده‌روی خانوادگی روز مادر در قم، ورزشکاران هیأت پهلوانی و زورخا‌نه‌ای استان قم به را نوای مرشد به اجرای ورزش جذاب باستانی و زورخانه‌ای پرداختند و سپس مسوولان نظیر استاندار قم و مدیر کل ورزش و جوانان اهداف برگزاری این همایش را تشریح کردند.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در بخشی از سخنان خود در همایش پیاده روی خانوادگی هجدهمین روز اسفند ماه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: هدف از برگزاری این‌گونه همایش‌ها ایجاد شور، نشاط و پویایی در بین آحاد مردم است.



* اجرای حرکات نمایشی رکورددار روپایی

اجرای حرکات نمایشی با توپ توسط یکی از فوتبالیست‌های مستعد و تکنیکی استان قم با سابقه بازی در تیم‌های مختلف باشگاهی یعنی مهدی واعظ‌زاده که یکی از رکورداران روپایی در فوتبال ایران محسوب می‌شود، بخش جذاب دیگری از مراسم پایانی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی امروز قم بود.



* تجلیل از مادران شهدا

مسؤولان برگزاری این همایش فرهنگی ورزشی قسمت دیگری از مراسم پایانی را به تجلیل از مادر شهیدان محمد مهدی مالمیری و سیدمصطفی موسوی اختصاص دادند و با حضور استاندار قم و مدیر کل ورزش و جوانان قم این اقدام پسندیده در جمع مردم ورزش دوست قم انجام شد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی هدایای نقدی و غیر نقدی متنوع برای قرعه‌کشی بین شرکت کنندگان در مراسم پایانی این همایش در نظر گرفته شده بود، مراسم قرعه کشی جوایز همایش با حضور استاندار قم، مدیرکل ورزش و جوانان، مشاور استاندار قم در امور بانوان به انجام رسید.



* اشک شوق برنده خوش‌شانس خودروی پراید

تجلیل از مهدی واعظ‌زاده به پاس اقدام ارزشمند وی در اهدا جایزه قهرمانی آسیا به کودکان سرطانی از سوی استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی نظیر احمد نعیمی و اصغر کرمان‌زاده توسط مسوولان در حاشیه این همایش انجام گرفت و برنده یک دستگاه خودروی پراید یعنی مریم بیرامی نیز هنگام قرائت نامش به عنوان برنده خوش‌شانس این همایش، در حضور مردم اشک شوق ریخت.
ارسال نظرات