خبرهای داغ:
عصر امروز صورت گرفت

افتتاح استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه‌ای ولایت با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی

مراسم افتتاح استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه‌ای ولایت همزمان با سالروز حضرت میلاد حضرت زهرا (س) در مدرسه علمیه امام موسی کاظم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۶۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
افتتاح استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه‌ای ولایت با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاح استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه‌ای ولایت و شروع به کار برنامه‌های رسانه‌ای کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی عصر امروز همزمان با سالروز حضرت میلاد حضرت زهرا (س) در مدرسه علمیه امام موسی کاظم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رفعتی رئیس مرکز رسانه‌ای ولایت در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت این مرکز اظهار کرد: مرکز رسانه‌ای ولایت زیرنظر آیت‌الله مکارم شیرازی تاسیس شد.

وی ادامه داد: تاسیس مرکز رسانه‌ای ولایت جزو کار‌های ارزشمند آیت‌الله مکارم شیرازی است، ایشان با آینده نگری چند سال پیش این مرکز را تاسیس کرد، مرکز رسانه‌ای ولایت به زبان‌های فارسی، عربی و هوسا برنامه تولید می‌کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه این مراسم با اشاره به موفقیت شبکه ولایت اظهار کرد: این شبکه را میلیون‌ها نفر تماشا می‌کنند و شبکه ولایت در عین مراعات وحدت اسلامی، مذهب تشیع را به دیگران معرفی کرده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در کار‌های رسانه‌ای برای معرفی تشیع عبادت است و چنین کار‌هایی دست انسان را در روز قیامت می‌گیرد، باید در شبکه ولایت با اخلاق اسلامی با مخاطبان برخورد و پاسخ سوالات آن‌ها داده شود.
ارسال نظرات