خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در سبک زندگی شهدا پیوند دادن کار با ولایت وجود دارد، گفت: ولایت حریم دارد وخط قرمز ما است نباید از ولایت جلو بزنیم واگر کار ما با ولایت گره خورد موفق خواهیم شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۹۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام مومن زاده در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی بیرجند در جمع بسیجیان این قشر اظهارداشت: ما باید به کاری که انجام می دهیم توجه کنیم زیرا کارمان باید اثر گذار ، ماندگار و بالاتر از منافع شخصی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه باید کارهای ما در دنیا رنگ الهی و معنویت داشته باشد، گفت: جهت باطنی کار برای ما ماندگارتر و اثر گذارتر خواهد بود.

وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی و ایرانی عنوان کرد: مبنای کار انجام وظیفه است و باید در تربیت فرزندان در زندگی شخصی و کارمان به دنبال حلاوت معنوی کار باشیم.

مومن زاده با اشاره به سبک و سیره شهدا، بزرگان دینی و علما عنوان کرد: در سبک زندگی شهدا پیوند دادن کار با ولایت وجود دارد .

وی ادامه داد: ولایت حریم دارد وخط قرمز ما است نباید از ولایت جلو بزنیم واگر کار ما با ولایت گره خورد موفق خواهیم شد باید ارتباط روحی با ولایت داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه دوستی با امام زمان (عج) موجب امنیت زندگی ما است ، افزود:  ناامنی های دنیای امروز و سیل شبهات در دنیای مجازی فراوان است.

مومن زاده ادامه داد:  باید با دوستی با اهل بیت(علیه السلام) و ولایت حلقه رابطه خودمان را با امام زمان (عج) و ولایت فقیه محکم کنیم.

وی با بیان به اینکه امام خامنه ای(حفظه الله) سالها است بر اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی تاکید دارند، عنوان کرد: اگر به این دو موضوع در زندگی شخصی و کارمان توجه کنیم موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها