خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهر اژیه در رابطه با هجوم افراد ناشناس به خودروی وی گفت: در این حادثه یک سنگ به سر همسرم اثابت کرد و اکنون به بیمارستان منتقل شده؛ مطمئناً افرادی که این حمله را انجام دادند از کشاورزان شهر اژیه نبودند چرا که مردم اژیه را به خوبی می‌شناسم.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۳۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت‌الاسلام امیر حجتی‌فرد در گفت‌وگویی در رابطه با هجوم افراد ناشناس به خودروی وی اظهار کرد: حوالی ساعت 18 برای اقامه نماز مغرب و عشا از پل ورودی اژیه که یگان ویژه در آن مستقر شده بود با خودروی سواری عبور کردم و به تجمع کشاورزان رسیدم.

وی افزود: به همراه همسر و فرزندم با خودروی سواری قصد عبور از محل برای اقامه نماز را داشتیم و برای همین از مسیر بین کشاورزان عبور کردیم که ناگهان سنگ‌هایی به ماشین پرتاب شد.

امام‌جمعه شهر اژیه تصریح کرد: وقتی تعداد سنگ‌ها زیاد شد و شیشه عقب و شیشه عقب سمت راننده شکست، پیاده شدم و یادآور شدم که من با خانواده هستم تا به ماشین سنگ پرتاب نکنند.

حجتی‌فرد گفت: در این حادثه یک سنگ به سر همسرم اثابت کرد و اکنون به بیمارستان الزهرای اصفهان منتقل شده است؛ مطمئناً افرادی که این حمله را انجام دادند از کشاورزان شهر اژیه نبودند چرا که من مردم اژیه را به خوبی می‌شناسم.

به گزارش بسیج، ائمه جمعه شرق اصفهان در روزها و ماه‌های اخیر از حامیان اصلی کشاورزان این منطقه برای پیگیری مطالبات به حق مردم از مجاری قانونی بوده و مورد مشورت و رجوع اهالی محلی بوده‌اند؛ این در حالی است که یکی از این ائمه جمعه در تجمعات امروز مورد تعرض افراد ناشناس قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها