معاون مهندسی سپاه قدس گیلان خبر داد؛

کاشت 8هزار نهال به نام 8هزار شهید استان گیلان

سرهنگ پاسدار سید حبیب حسینی گفت: هم‌زمان با هفته‌ی درختکاری سپاه قدس گیلان اقدام به کاشت 8000نهال به نام 8000شهید استان گیلان نموده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۳۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار سید حبیب حسینی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته‌ی درختکاری و با تبریک این ایام گفت: جنگل‌ها و منابع طبیعی تکیه‌گاه محکمی برای توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی و بستری مناسب برای رونق کشاورزی و عرصه‌ای مناسب برای تولید چوب و زیستگاهی برای گونه‌های گیاهی و جانوری هستند و همچنین منبعی بسیار غنی برای تولید اکسیژن هستند که این امر باعث شکوفایی و رونق اقتصادی خواهد شد.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه قدس گیلان تصریح کرد: توصیه من این است که هرکس در هرکجا که هست اگرچه حتی یک نهال بکارد تا به توصیه‌ی پیامبر(ص) که می‌فرمایند: «آدمی که در دنیا یک درخت بکارد خداوند در بهشت برای او درخت خواهد کاشت» لبیک بگوید.

وی افزود: سپاه قدس گیلان همچون دیگر عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و انقلابی در عرصه‌ی درخت‌کاری هم حضور پرشور و فعالی داشت تا بتواند در پاک‌سازی و زیباسازی محیط تأثیرگذار باشد.

سرهنگ پاسدار سید حبیب حسینی بیان کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری سازمان منابع طبیعی استان گیلان در عرصه‌های سپاه شامل عرصه‌های ستادی و عملیاتی، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها اقدام به کاشت 8000نهال به نام 8000شهید استان گیلان نموده است.

 

کاشت 8هزار نهال به نام 8هزار شهید استان

ارسال نظرات