مراسم جشن نیکوکاری با حضور فرمانده بسیج عشایری اردبیل با هدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور امروز در مدارس اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۳۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار سرویس بسیج عشایر خبرگزاری بسیج، صبح امروز با حضور امام جمعه اصلاندوز، معاون بخشدار، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری، رییس آموزش و پرورش اصلاندوز، جمعی از مسئولان، رییس و کارکنان کمیته امداد امام (ره)، فرمانده بسیج دانش آموزی ایمان، پایوران سپاه، فرهنگیان و دانش آموزان مراسم جشن نیکوکاری بصورت نمادین در مدرسه دخترانه الزهرا(س) اصلاندوز برگزار شد.

 

"قدرت مهرآوران" رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در حاشیه برگزاری این جشن با بیان اینکه یکی از کارهای خیر و پسندیده که در دین مبین اسلام هم بر آن تاکید شده است دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان است، گفت: در آستانه عید باستانی نوروز جشن نیکوکاری به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تقسیم شادی خود با آنها در کلیه مدارس عادی و عشایری منطقه برگزار می شود.

 

"حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن تبریک هفته نیکوکاری، گفت: خدمت به دیگران و نیازمندان جامعه از نعمت‌های الهی است که خداوند در اختیار ما گذاشته و باید همواره از این نعمت در استای رفع نیاز جامعه اقدام کرد.

 

وی بر لزوم ترویج فرهنگ کمک به همنوع به عنوان یکی از آموزه‌های ناب اسلامی در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوان تاکید کرد.

 

"محب" رییس کمیته امداد امام اصلاندوز شعار امسال هفته نیکوکاری را "یک دانه لبخند می کاریم"عنوان کرد و گفت: برگزاری جشن نیکوکاری به عنوان یکی از مهمترین طرح های کمیته امداد در روزهای پایانی سال است که طی روزهای شانزدهم تا هجدهم اسفند به ترتیب در مدارس، پایگاههای مختلف در سطح معابر و میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های اهدایی دانش‌آموزان پس از جمع آوری در اختیار مدیران مدارس برای توزیع بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تا قبل از سال نو قرار می‌گیرد، افزود: جشن نیکوکاری همه ساله از سوی این نهاد در مدارس این شهرستان در آستانه سال نو با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ اخلاق و نوعدوستی در بین دانش آموزان برگزار می‌شود

 

به گزارش بسیج عشایری، جشن احسان و نیکوکاری فرصت دیگر برای کمک به نیازمندان و تقسیم شادی ها با اقشار کم درآمد جامعه است و یکی از کارهای خیر و پسندیده که در دین مبین اسلام هم بر آن تاکید شده است دستگیری از نیازمندان و کمک به نیازمندان است.

 

گفته می شود همزمان با آغاز هفته نیکوکاری مراسم زنگ جشن نیکوکاری نیز در این مدرسه نواخته شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات