فرمانده ناحیه ثارالله یزد:

حضور مردم درصحنه‌های دفاع مقدس دشمن را وادار به عقب نشینی کرد/لزوم آمادگی کامل برای مراسم چهارشنبه سوری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد گفت: حضور بی‌نظیر مردم در صحنه‌های مختلف نبرد از جمله در خط مقدم مقابله با دشمن شرایطی را فراهم کرد که نیرو‌های متجاوز مجبور به عقب‌نشینی شدند.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۹۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازیزد، سرهنگ مهدی دهقان درحاشیه جلسه امروز کلاس نور مبین درجمع کارکنان ناحیه ثارالله بابیان خاطره‌ای ازیک شهید دوران دفاع مقدس گفت: روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری را ازمهمترین علل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: متأسفانه بعضی از تبلیغات رسانه‌ای و فیلم‌های ساخته شده از دوران دفاع مقدس اینگونه القا می‌کند که رزمندگان خودخواسته دربرابر تیر و ترکش دشمن قرار می‌گرفتند، در حالی که براساس فتوای امام راحل (ره) و دستور فرماندهان دوران دفاع مقدس، حفظ جان رزمندگان در هر شرایطی لازم بود.
وی اضافه کرد: نباید اینگونه برداشت کنیم که رزمندگان آگاهانه و برای رسیدن به بهشت خود را به کشتن می‌دادند.
فرمانده ناحیه ثارالله حضور بی‌نظیر مردم در صحنه‌های مختلف نبرد از جمله در خط مقدم مقابله با دشمن شرایطی را فراهم کرد که نیرو‌های متجاوز مجبور به عقب‌نشینی شدند.

دهقان درپایان با توجه به پایان سال ۹۶ وسنت هرساله چهارشنبه سوری برآمادگی وهوشیاری کلیه کارکنان دربرابرحوادث این روز تاکید کردودرادامه افزود:اگردشمن بداند ما لحظه‌ای درصحنه حضور نداریم نظام را به تعطیلی خواهد کشید وما باید وظیفه خودرا که دفاع از این انقلاب ونظام هست بخوبی اداکنیم.
ارسال نظرات