فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد دریادواره شهدای گمنام پایگاه عمار حوزه امام علی (ع) گفت: یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و این یادواره ها، یادواره‌های امید برای جامعه و مایه وحدت بین مسئولان و مردم است.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۹۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ دوم پاسدارمهدی دهقان در گفتگویی با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب فراتر از مرز‌های ماست و شهدای ما آوازه جهانی دارند افزود: باید دستاورد‌های بزرگ انقلاب که ولایت فقیه و قانون اساسی است را حفظ کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با جنگ دشمنان که در جبهه‌های مختلف می‌جنگند، حفظ وحدت و اطاعت بی، چون و چرا از منویات مقام عظمای ولایت و انقلابی عمل کردن مدیران نظام اسلامی است.
وی تصریح کرد: پیام شهدا به ما اینست که برای تداوم انقلاب باید انقلابی عمل کنیم و امروز که همه دشمنان قسم خورده نظام با هم عهد و پیمان بسته اند تا نظام اسلامی را براندازند، روبروی توطئه آن‌ها ایستاده و با وحدت، همدلی، خدمت و برپایی عدالت توطئه آن‌ها را خنثی کنند.
سرهنگ دوم پاسدار دهقان گفت: وظیفه امروز همه آحاد ملت بویژه مسئولان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عمل به سیره آنان که همان پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله بر پایبندی بر میراث گرانسنگ سرداران و شهید ان استان، این مردان آسمانی و انتقال آن به نسل‌های آینده تأکید کرد.
وی برگزاری یادواره‌ها در شهرستان را تذکری به همه مسئولان بمنظور احیاء ارزش‌ها و میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا و امام راحل و خدمتگزاری صاقانه برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی دانست.
ارسال نظرات