راهیان نور-7

آنچه امروز ما در منطقه داریم کمک های برادرانه است

آنچه که امروز ما در منطقه داریم کمک های برادرانه است نه سلسله اقدامات نظامی علیه کشورهای دیگر .
کد خبر: ۸۹۹۸۳۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در نشست خبری جشن میلاد کوثر و روز زن  ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری رهبر فرزانه انقلاب در اوج اقتدار نظامی قرار دارد بنابراین هردشمنی از هرموقعیتی قصد یورش داشته باشد جواب خود را دریافت خواهد کرد.

محمد فروزنده افزود: بنا به فرموده ی امام (ره) خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است چرا که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ با نشان دادن تکه‌ای آهن پاره ادعا کرد: «این قطعه ای از پهپاد ایرانی است؛» در صورتیکه ایران با انهدام یا شکار سالم پهپادهای متجاوز آمریکایی و صهیونیستی، هیچ ادعایی نمی کند، این نشان از حماقت آنها دارد.

وی با اشاره به سخنان ترامپ در کنفرانس امنیتی مونیخ، اظهار داشت: ترامپ علی رغم تمام توهینی که در اجلاس امنیتی مونیخ بر ایران روا می دارد می گوید ایران با تکیه بر سابقه ی تمدنی خود در حال گسترش خطرناک در منطقه می باشد ،نتانیاهو هم در همین اجلاس علی رغم سیرک بازی خود گفت اینک ایران به مثابه ی ببری مهاجم بر منطقه سیطره پیدا کرده است و همچنین ولیعهد عربستان نیز اعتراف می کند که اسلام ایرانی بر منطقه سیطره پیدا کرده است آیا کشورهای اروپایی و غربی در مقابل ایرانی که با تعابیر ببر مهاجم، گسترش خطرناک وسیطره شن دست روی دست گذاشته و هیچ اقدامی را نمی کنند اگر با این نگاه به اینان بنگریم قاعدتا دچار خودفریبی شده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: ایرانی که امروز مشاهده می کنیم هزاران سال آرزوی قرار گرفتن در چنین موقعیتی را داشته است تفاوت زمان ما با هزاران سال گذشته در این است که در سال های گذشته با نیروی نظامی و برتری نظامی سیطره پیدا می کردیم اما امروز فقط با صادر کردن مستشار برتری پیدا می کنیم.آنچه که امروز ما در منطقه داریم کمک های برادرانه است نه سلسله اقدامات نظامی علیه کشورهای دیگر .

محمد فروزنده با اشاره به اینکه چهار اقدام دشمنان را بصورت میدانی مشاهده کرده ایم، افزود: اولین اقدام  تهدید به حمله ی نظامی بود ولی خود به این نتیجه رسیدند که گزینه ی نظامی برای آنها نتیجه ای ندارد زیرا نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری رهبر فرزانه انقلاب در اوج اقتدار نظامی قرار دارد بنابراین هردشمنی از هرموقعیتی قصد یورش داشته باشد جواب خود را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران دارای پایگاه اجتماعی است، اظهار داشت: کار کردن روی یک جناح از دیگر اقدامات دشمنان است؛ بعضی از افراد که در حوزه ی ریاست جمهوری فعالیت می کردند بجای اینکه آنچه که در دوران مسئولیت خود انجام دادند مردم مطالبه گر باشند بالعکس کار را پیش برده و طوری فضا را جلوه می دهند که گویی قرار است خود مطالبه گر از مردم باشند و این فضایی است که دشمنان روی آن تمرکز می کنند .

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: چهارم بکارگیری ترکیبی است یعنی اقدامات را بصورت ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بکار ببرند و این فضای ترکیبی تا به امروز وجود داشته است چه آمریکا و چه دنبال کنندگان آمریکایی که از آنها با عنوان خط آمریکا یاد می شود می دانند این تجمعات کوچک که معمولا در قالب های اغتشاش در کشور حادث می شود نمی توانند نظام را تغییر بدهند اما دشمنان به زنجیره ای شدن حوادث دلخوش کرده اند .

محمد فروزنده افزود: شعار معروف دشمنان این است که سلیمانی باید به ایران برگردد و ما او را به ایران برمی گردانیم این نشاندهنده ی این می باشد که نظام جمهوری اسلامی ایران چنان در منطقه قدرت پیدا کرده است که اینها حتی دیدن یک مستشار نظامی ما را در منطقه ندارند .

وی اظهار داشت:  آنچه ما در حوزه ی داخلی و بیرونی مشاهده می کنیم استفاده از دو پتانسیل تور یا تله ی حقوق بشری و استفاده ازپتانسیل جرأت بخشی به مخالفین است تا نظام را در داخل درگیر فعل و انفعالاتی کنند و حرف آمریکایی ها این است که ما کاری کنیم که از ایران جز اخبار درگیری ، اختلاف و آشوب چیز دیگری مخابره نشود اما به برکت خون شهدا هرگز موفق نشدند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: اردوهای راهیان نور سپاه ناحیه ابهر امسال در غالب دوکاروان  ، برادران به استعداد 5دستگاه اتوبوس  از تاریخ  5/1/1396لغایت 8/1/1396  و کاروان اردوهای راهیان نور خواهران  به استعداد دودستگاه اتوبوس از مورخه 9/1/1396لغایت 12/1/1396 از یادمان های عملیاتی جنوب کشوربادید می نمایند.

گفتنی است، عموم همشهریان عجهت ثبت نام  و شرکت در اردوهای راهیان نور می توانند به پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج محله خود مراجعه نمایند.

 

              

ارسال نظرات
آخرین اخبار