استاندار اردبیل عنوان کرد: سامانه رصد اشتغال در استان اردبیل طراحی شده و از اردیبهشت ماه سال آینده٬ رسما فعال و جزئیات ایجاد اشتغال را به طور دقیق ثبت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۳۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

از سال آینده سامانه رصد سامانه رصد اشتغال در اردبیل فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل٬ اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد٬ اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه ها در استان اردبیل برای سال آینده٬ ایجاد اشتغال است که طی هدف گذاری صورت گرفته سال 97 ٬ 20 هزار شغل جدید در اردبیل ایجاد می شود.

وی گفت: سامانه رصد اشتغال توسط اداره کل تعاون و کار استان اردبیل طراحی شده و این سامانه از اردیبهشت ماه سال آینده به طور رسمی آغاز به کار کرده و جزئیات ایجاد شغل برای افراد را به دقت ثبت می کند.

استاندار اردبیل افزود: ایجاد اشتغال زیرساخت های لازم خود را دارد که باید برای تحقق برنامه های ایجاد اشتغال مورد توجه واقع شوند که اعطای وام 10 درصدی در مرحله نخست جایگرین تسهیلات 18 درصدی برای سرمایه گذاران می شود.

بهنام جو تصریح کرد: توجه به پنجره واحد سرمایه گذاری در ادارات استان اردبیل نیز باید به صورت جدی عملیاتی شود و در هر اداره ای یک نفر برای انجام کارهای سرمایه گذاران مشخص و فرآیند کارهای اداری در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی بیان کرد : طی برنامه ریزی های انجام شده برای سالهای 97 و 98 ایجاد 20 هزار شغل در استان اردبیل در نظر گرفته شده که همه باید برای تحقق این امر کمک کنند.

استاندار اردبیل گفت: از سال آینده جلسات شورای برنامه ریزی علاوه بر بررسی مصوبات٬ باید با حضور فعال دستگاه های اجرایی در رابطه با ارائه برنامه توسعه محور برای استان باشد.

ارسال نظرات