خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)قزوین:

1300نفر از شهروندان قزوینی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)قزوین گفت: اعزام راهیان در حوزه امام‌حسن مجتبی(ع) از ۱۷ اسفندماه سال جاری آغاز شده و قریب به ۱۳۰۰ نفر از ادارت همچون صدا و سیما، مساجد، پایگاه ها و حوزه های بسیج، کمیته امداد، بسیج طلاب، دارالقرآن های سطح شهر قزوین به این‌مناطق اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۵۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص اعزام راهیان نور بیان کرد: خط مشی ما فاصله نگرفتن از سیره شهدا است. اگر جبهه انقلاب را دانشگاهی فرض کنیم، این دانشگاه نیاز به تغذیه فکری دارد. اساتید این دانشگاه شهدا هیتند.
وی گفت: جبهه دفاع مقدس، یک دانشگاه بود و طبق بیان مقام معظم رهبری، بزرگ ترین عملیات کشور، اعزام راهیان نور است.
فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: وی ضمن اشاره به اعزام های راهیان نور طی سال جاری عنوان کرد: در سال ۹۶ اعزام در قالب بسیج دانش آموزی و محلات از ابتدای فروردین تا ۴ فروردین ماه، ۲۲ دستگاه اتوبوس اعزام شد و قریب به ۸ دستگاه به صورت خود جوش از قزوین در اردوگاه تازه تاسیس خرمشهر، اسکان داده شدند.
سرهنگ بهرامی افزود: ۴ حوزه دانش آموزی در قالب ۲ حوزه برادران و ۲ حوزه خواهران اعزام شدند و جمعا هزار و ۱۲۸ نفر به مناطق اعزام شدند.
وی با اشاره به اضافه کرد: در بحث راهیان نور محلات نوروز ۹۷، در دو بخش خواهران و برادران، ۱۵ دستگاه اتوبوس در حوزه اقشار اعزام‌می شوند و ۴ دستگاه به صورت خودجوش راهی مناطق یادمان شهدا می شوند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطر نشان‌کرد: اعزام راهیان در حوزه امام‌حسن مجتبی(ع) از ۱۷ اسفندماه سال جاری آغاز شده و قریب به ۱۳۰۰ نفر از ادارت همچون صدا و سیما، مساجد، پایگاه ها و حوزه های بسیج، کمیته امداد، بسیج طلاب، دارالقرآن های سطح شهر قزوین به این‌مناطق اعزام می شوند.
سرهنگ بهرامی یادآور شد: در ایام نوروز، ۸ فروردین ماه سال ۹۷، بیش از ۸۰۰ نفر راهی مناطق عملیاتی جنوب خواهند شد که یک روحانی و یک راوی در هر دستگاه، زائران راهیان نور را همراهی می کنند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار