خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس در همایش شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان گفت: شوراها تبلور مردم سالاری دینی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۶۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید حسن حسینی شاهرودی در همایش شوراهای اسلامی شهر های استان سمنان در بیارجمند در سخنانی با بیان اینکه دور افتاده ترین شهر استان برای برگزاری همایش شوراها انتخاب شده است اقدامی بسیار ارزشمند است افزود: شهر بیارجمند هرچند به ظاهر شهری دور افتاده و کویری است اما در واقع شهری است پیشرفته و زیبا که با همت مردم متعهد به نظام ؛ انقلاب و رهبری ساخته شده است.
وی خاطر نشان کرد: اول شورا در استان؛ در شهر بیارجمند تشکیل شد و این شهر از حضور پرسابقه ترین شهردار کشور با ۲۹ سال سابقه شهرداری در یک شهر سود می برد.‌
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه شورا تبلور مردم سالاری دینی است تصریح کرد: با استفاده تمام و کمال از ظرفیتهای قانونی چه در برنامه توسعه و چه در قوانین شوراها می توان برای خدمت به مردم استفاده کرد.
وی تاکید کرد: شورا تلاش نمایند تا از ظرفیتهای قانونی موجود برای توسعه و رونق حوزه انتخابی خود بهره گیرند.
حجت الاسلام احمدی امام جمعه بیارجمند نیز در این همایش گفت:همه اعمال در نزد خداوند ثبت وضبط میشود ،خدمت به مردم این منطقه اجرش برای شما تا قیامت باقی می ماند.
وی افزود: خیر در درگاه خداوند دارای اجر و پاداش است کسانی که در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی و امام زمان خدمت میکنند مشمول اجر الهی می باشند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها