خبرهای داغ:
فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور بر معنویت سربازان وظیفه تاکید کرد و گفت: 51 درصد شهدای دوران دفاع مقدس سربازان انقلاب بودند که در عملیات‌ها شهید شدند و سربازان در طول تاریخ همیشه حماسه‌آفرین بودند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۸۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

لزوم تقویت معنویت سربازان وظیفه/برگزاری همایش ارتقاء سطح سلامت روان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش یک روزه ارتقا ءسطح سلامت روان و توسعه مهارت‌های معنوی و زندگی ویژه سربازان وظیفه زندان‌های استان همدان با حضور سردار ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور، حسن محمد یاری مدیرکل زندان‌های همدان، فرماندهان یگان حفاظت اداره کل و زندان های استان و جمعی از سربازان وظیفه در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور در این همایش گفت: استان همدان اولین استانی است که این همایش ویژه را برای سربازان وظیفه اجرا کرده است.

سردار محسن ایزدخواه افزود: این همایش‌ها با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای سربازان وظیفه برگزار می‌شود و سربازان وظیفه به عنوان امانت در اختیار ما گذاشته شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر معنویت سربازان وظیفه تاکید کرد و افزود :51 درصد شهدای دوران دفاع مقدس سربازان انقلاب بودند که در عملیات‌ها شهید شدند و سربازان در طول تاریخ همیشه حماسه‌آفرین بودند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور بر بازرسی‌های دقیق، انجام وظایف محوله سربازان وظیفه، پر کردن اوقات فراغت سربازان وظیفه، تقویت تجهیزات در زندان‌ها، آموزش مستمر به سربازان وظیفه در مواجهه با مواقع اضطراری و توسعه نظم و امنیت در زندان‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه به تشریح وظایف و مأموریت‌های یگان حفاظت پرداخت و گفت: در صورتی که یگان حفاظت در زندان‌های کشور در سه واحد شامل واحد پاسداری و نگهداری، واحد  اعزام و بدرقه و واحد واکنش سریع سازماندهی شوند با عنایات الهی آسیب‌ها در زندان به حداقل خواهد رسید .

سردار ایزدخواه افزود: برگزاری همایش صیانت و آموزش سربازان اداره کل زندان‌های استان همدان برابر با تدبیر و رهنمودهای دکتر جهانگیر در همایش سراسری مدیران کل سیاست‌گذاری و برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر ادارت کل برابر با تدبیر و تاکید ریاست سازمان در راستای برگزاری این گونه همایش‌ها اقدام کنند تا شاهد کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها باشیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور ادامه داد: امید است سربازان که به عنوان امانت در زندان‌ها مشغول به خدمت هستند با آرامش، صحت و سلامتی کامل خدمت مقدس سربازی خود را به پایان برسانند.

مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز در ادامه به نقش سرباز از دیدگاه حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمایند «برگزيده ترين فرماندهان سپاه تو، كسي است كه از همه بيشتر به سربازان كمك رساند».

حسن محمد یاری افزود: این سومین همایشی است که  برای سربازان وظیفه زندان های استان همدان برگزار شده و اجرای این گونه همایش‌ها برای سربازان وظیفه هم در طول خدمت وهم در زندگی شخصی آنها بسیار تاثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت حقوق سربازان وظیفه به طور کامل، پرداخت جیره استحقاقی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان وظیفه را از اهم  اقداماتی  برشمرد که برای سربازان وظیفه زندان های استان انجام شده است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با اشاره به آموزش فنی و حرفه ای برای سربازان وظیفه یاد آور شد: سربازان وظیفه زمانی که مهارت‌های  فنی و حرفه ای  را فرا می گیرند زمینه اشتغال آنها پس از پایان خدمت هموارتر خواهد شد.

در این همایش نقوی کارشناس ارشد رایانه پلیس فتا به ارائه مباحثی در خصوص آسیب های فضای مجازی و نادری کارشناس اداره مشاوره نیروی انتظامی به مباحثی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای سربازان وظیفه پرداختند.

در پایان این همایش از تعدادی از سربازان ساعی  اداره کل زندان های استان همدان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات