امام جمعه وحدتیه:

دشمن از روزنه چهارشنبه سوری نقشه های خود را پیاده می کند

امام جمعه وحدتیه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمن در حال برنامه ریزی است که از روزنه چهارشنبه سوری برنامه های شوم خود را پیاده کند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۹۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام موسوی خطیب نماز جمعه این هفته وحدتیه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت:ولادت حضرت زهرا (س) زمانی افتاد که ولادت دختر بالاترین شکست برای یک مرد بود وقتی خبر دختردار شدن را به کسی می‌دادند آن فرد از خجالت ترک وطن می‌کرد و در زمان حضرت عمران هم، چنین اتفاقی افتاد زمانی که همسر عمران فرزندش را متولد کرد و دید دختر است گفت: پروردگار من آن را دختر متولد کردم و خداوند در جواب فرمود: پسر مانند دختر نیست و دختر امتیازاتی دارد که بهتر از پسر است.
وی افزود:ارزش انسان در نوع و میزان ادب آن‌ها است حالا ممکن است پسر باشد یا دختر و ولادت حضرت زهرا صرفا بخاطر شکستن فرهنگ غلط بی احترامی به دختران بود در واقع تمام زنان مدیون ولادت حضرت زهرا هستند و والاترین مدافع زنان حضرت زهرا (س) است.
امام جمعه وحدتیه در خطبه دوم خود از مسئولین برگزار کننده همایش روز وحدتیه در قالب پیاده روی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع تقدیر و تشکر کرد و افزود::یکی از ثمره‌های چنین همایشی، ایجاد وحدت و همدلی پر از مهر و محبت است و شایسته است در سال‌های آتی به برگزاری چنین همایشی اقدام کنند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد:از دیگر ثمره‌های این همایش، زمان برگزاری این همایش است چرا که نزدیک به زمان تحویل سال است و این بهانه‌ای است که بر مبنای شادی، همه مردم در کنار هم جمع شده و کینه‌ها و خصومت را کنار بگذارند.
خطیب نماز جمعه وحدتیه با بیان این که دشمن از روزنه چهارشنبه سوری قصد پیاده کردن برنامه‌های شوم خود را دارد تشریح کرد:آخرین چهارشنبه سال را به نام چهارشنبه سوری نام گذاری کرده اند و اکنون نزدیک به چند هفته است که عده‌ای شب‌های چهارشنبه ها به راه می‌افتند و بطور علنی کشف حجاب می‌کنند؛ در همین چهارشنبه تعداد کثیری از خانم‌ها در خیابان‌ها کشف حجاب کردند و آن را به نام چهارشنبه سفید نام گذاری کردند تا این که عده‌ای را آماده کنند در چهارشنبه سوری بطور گسترده ای، خانم‌ها کشف حجاب کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار