همزمان با سالروز میلاد دخت نبی اکرم(ص)،همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرای اطهر(س) جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۲۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حاج آقازاده  از اساتید حوزه و دانش دانشگاه در جمع بانوان فاطمی شهرستان خوی که به بهانه تبریک به حضرت خدیجه(س) و پیامبراکرم (س) در حسینیه شیخ نوایی این شهرستان گردهم آمده بودندگفت: زنان جامعه اسلامی با انواع هجمه‌های فرهنگی و ضد دینی دشمنان مواجه هستند و بهترین راهکار در مقابله با آن ادامه راه و روش دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی پس از سکوت اندکی از جمع خوانی بانوان که یک صدا نوای یاس و بنفشه آمد، ماه مدینه آمد، صل علی محمد، دخت خدیجه آمد اظهار داشت: زنان ما به یمن وجود زهرای اطهر(س) نقش و جایگاه مهمی در جامعه امروز دارند و شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که حرمت بانوان در محیط جامعه و همچنین در خانواده ها رعایت شود.

حجت الاسلام حاج آقازاده به اهمیت نقش زن در خانواده وتربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: رعایت شئونات اسلامی، کم توقع بودن، ازدواج آسان و بکار گیری اصول اقتصاد مقاومتی در محل زندگی عوامل پایداری زندگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم اداره اوقاف و امور خیریه ،هیئت رزمندگان اسلام، هیئت محبان حضرت زهرا(س) مشارکت داشتند و پس از قرائت زیارت نامه حضرت زهرا(س) وآل یاسین از 3مادر شهید والا مقام شهرستان خوی و 5نفر از اسامی حضرت زهرا(س) تجلیل و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به یک نفر اهدا شد.

ارسال نظرات