حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت:‌استفاده از افراد غیربومی و بازنشسته‌ها در نیروگاه سیکل ترکیبی اسلام‌آباد غرب موضوع طرح سؤال از وزیر نیرو شده است، رئیس کمیسیون انرژی با طرح این سؤال موافقت کرد.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۴۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه ، در پاسخ به این سؤال که دلیل طرح سؤال از اردکانیان وزیر نیرو با توجه به اینکه از زمان حضور او در وزارت نیرو خیلی نمی گذرد، چیست، گفت: حتی اگر یک روز هم از حضور یک وزیر در وزارتخانه ای گذشته باشد نمایندگان مجلس حق این را دارند که طرح سؤال را مطرح کنند.

وی افزود: از زمان مجلس هفتم که پیگیر احداث یک نیروگاه در منطقه اسلام‌آباد غرب بودیم بسیاری از مردم منطقه و کشاورزان با همکاری مناسب و تغییر کاربری زمین مورد نیاز به احداث نیروگاه 1000 مگاواتی سیکل ترکیبی اسلام‌آباد غرب کمک کردند و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: اما حالا با توجه به اینکه نیروگاه مزبور به بهره‌برداری رسیده گزارش‌ها حاکی از این است که افراد غیربومی و بازنشسته در این نیروگاه مشغول به کار شده‌اند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه این اقدام موجب اعتراض اجتماعی شده است، اظهار داشت: اینکه طرح سؤال در صحن علنی مجلس مطرح شود را نمی‌دانم، اما هفته گذشته این سؤال در دستور کار کمیسیون انرژی مطرح و مورد موافقت و پذیرش رئیس کمیسیون انرژی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از حضور اردکانیان وزیر نیرو در وزارت نیرو و رای اعتماد مجلس حدودا 4 ماه  او می‌گذرد اما ظاهرا چهار نماینده مجلس (نمایندگان اسلام آباد، کاشان، ارومیه و کوهدشت) از وزیر نیرو طرح سؤال کرده‌اند.

ارسال نظرات