استاد حوزه و دانشگاه:

حضرت فاطمه (س) حجّت الله است

یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) حجّت الله است، گفت: حضرت فاطمه(س) از دیده مادی و بشری یک زن، یک مادر و یک دختر بودند که تمام شاخصه های انسانی در ایشان وجود داشت.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۵۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی استاد حوزه و دانشگاه در جشن میلاد کوثر ساوه با تاکید بر اینکه برای تمام مردم و در تمام اعصار، یک الگو و اسوه بی بدیل و همچنین نماد عفت و پاکدامنی است، گفت: بهترین اسوه در همه این ابعاد وجود مقدس حضرت زهراست که در حجره کوچک و خانه محقر خود انسان هایی تربیت کرد که نورشان از عالم ملک تا ملکوت اعلی می‌درخشد.

وی افزود: کلید آرامش، انضباط، استحکام و صمیمیت خانواده به دست زنان است. موفقیت و آسودگی خاطر مرد نیز، به نوع رفتار و برخورد زن درون خانه بستگی دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: زنان و مادران در فرهنگ سازی بیشترین نقش را دارند و همین نقش مؤثر و کلیدی، موجب شده که نوک تیز حمله دشمن در جنگ نرم متوجه زنان جامعه شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه در عصر کنونی که آشفته بازاری از هجمه های فرهنگی در آن وجود دارد، گفت: در این شرایط باید بکوشیم تا از وجود نازنین دخت نبی مکرم اسلام(ص)، زندگی سعادتمندانه را فرا بگیریم.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) به جز اینکه دختر پیامبر اکرم(ص) و همسر حضرت علی‌(ع) بودند از دیده مادی و بشری یک زن، یک مادر و یک دختر بودند که تمام شاخصه های انسانی در ایشان وجود داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: وجود مبارک حضرت فاطمه (س) حجّةالله است برای اینکه اگر پیغمبر حجت است نه برای اینکه پیغمبر است برای این است که معصوم است و اگر امام، حجت است نه برای اینکه امام است بلکه برای این است که معصوم است و اگر کسی معصوم بود قول و فعل و تقریر او می‌شود حجت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات