فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

اردوهای راهیان نور ظرفیتی کاربردی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اردو‌های راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده و برای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و امتداددهنده ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۶۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کوثر 7 اراک با اشاره به اعزام راهیان نور گفت: همه کشورها برای پایداری و حفاظت از ارزش‌های خود اقدام می‌کنند و این اردوهای معنوی حرکتی فرهنگی در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی جمهوری اسلامی را سرآمد پایداری در جهان مطرح و تصریح کرد: ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایی که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دادندامری ضروری است و جوانان امروز ما که در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند از ایثار و فداکاری‌های آنان مطلع و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: راهیان نور یک اقدام مهم است که نتایج معنوی زیادی در کشور و بین نسل جوان دارد و باید روز به روز این فرهنگ تقویت شود.

پاسدار رضایی بیان کرد: اردو‌های راهیان نور حرکتی بسیار پسندیده و برای آشنایی جوانان ما با ارزش‌های دفاع مقدس و امتداددهنده ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی به آثار اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و افزود: همه وظیفه دارند به این حرکت عظیم کمک کنند و از همین رو سپاه با تمام توان از این حرکت حمایت کرده و بر اجرای این حرکت عظیم به نحو احسن تأکید داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از جمله وظایف بسیجیان و جوانان برشمرد و گفت: بسیجیان بایستی خود رد این زمینه الگو و به عنوان سفیران فرهنگ ایثار در این سفرهای معنوی عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار