رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه آرامش جامعه است و همواره مسیر و روش انقلاب را طی می‌کند و تاکنون به جامعه خدمات ارزشمندی را ارائه داده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۶۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تقوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه ادامه دادن راه و مسیر انقلاب افتخاری است که برای همه جهانیان ثابت شده، گفت: به برکت انقلاب اسلامی دین اسلام در جهان رو به گسترش و امید در دل مسلمانان و غیر مسلمانان روز افزون است.

وی افزود: امروز روحانیت شیعه جهان اسلام را متحول کرد، چون رهبر و مقتدایی همچون حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب دارند، لذا بسیاری از افراد در سایر کشورها به جایگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حسرت می‌خورند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: روحانیت در بحران‌ها و حوادث در کنار مردم و در خدمت آنان هستند، گرچه خودشان در حوادث باشند چون در مکتب امام صادق(ع) درس خواندند.

تقوی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند تا میان جوانان و روحانیت فاصله بیاندازند، گفت: رهبری و زعامت جامعه بر عهده روحانیت است که این به مزاج دشمنان خوش نمی‌آید، لذا دشمنان در صدد هستند که جوانان را از روحانیت جدا کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: پاسدار انقلابی باید با مطالعه سطح علمی خود را بالا ببرد تا بتواند پاسخ سؤال همه اقشار را به خوبی و واضح بدهد و همواره موجب انس و الفت امت با ولایت و رهبری شوند.

وی افزود: انقلابیون همیشه در دنیا درخشان و همواره مدافع دین بودند و هستند، لذا تا سرحد جان و آبرو مقاومت کردند تا دین اسلام همچنان پا برجا بماند.

تقوی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه آرامش جامعه است و همواره مسیر و روش انقلاب را طی می‌کند و تاکنون به جامعه خدمات ارزشمندی را ارائه داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات