مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) :

اردوگاه شهید کلهر سپاه استان البرز میزبان زائران سرزمین نور

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:این سپاه مانند سال‌های گذشته در راستای خدمت رسانی به کاراون‌های راهیان نور استان ، اردوگاه شهید کلهر را برای استقرار و خدمت‌رسانی به آحاد زائران آماده کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۰۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی اصغر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طبق سنوات گذشته میزبان زائران راهیان نور استان در جنوب غرب کشور است که در این راستا مراسم تحویل سال با رویکرد بهار شهدایی در اردوگاه شهید کلهر برگزار می شود.

اردوگاه شهید کلهر میزبان زائران سرزمین نور

وی افزود: زائران سرزمین های راهیان نور در این اردوگاه با یاد شهدای 8سال دفاع مقدس عهد و پیمان می بندند و با ذکر و فریاد آن شهدا پا به بهار شهدایی می‌گذارند.

مسئول اردویی سپاه استان البرز عنوان کرد: در این اردوگاه میزبان میهمانان از سراسر استان البرز هستیم چرا که با توجه به ساختار جدید و نوع خدمات دهی عزیزان، می‌تواند مکانی در خور شان زائران سرزمین های نور باشند.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی را در این میعاد گاه برای زائران برگزار می کنیم افزود: راهیان نور دژ محکمی مقابل تمام دشمنان این سرزمین اسلامی می باشد این یادگاری عزیز و درخشان می‌تواند برای نسل‌های آینده این کشور و حتی کشور‌های در حال استقلال اسلامی است.

ابراهیمی بابیان اینکه احیای فرهنگ ایثار و شهادت از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی به علت هجمه های مختلف دشمنان در جنگ نرم قرار گیرد، بیان کرد: کاروان راهیان نور راهی مناسب در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی حضور روحانیون و طلاب را وسیله ارتباط زائران با فرهنگ دینی و آموزش اعتقادی و قرآنی دانست و گفت: حضور همه آحاد جامعه از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان واصناف در اردوهای راهیان نور باعث آشنایی با اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا می‌شود.

مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: کاروان های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش های شهدا در بین نسل‌های جوان جامعه بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آنها کمک می کند.

 

 

خبرنگار اعزامی:سجاد بذرپاش

ارسال نظرات
پر بیننده ها