خبرهای داغ:

هفتمین همایش فصلی خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم برگزار شد

هفتمین همایش فصلی خبرنگاران افتخاری نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج استان قم، عصر امروز در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۱۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
هفتمین همایش فصلی خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش فصلی خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم در حالی «هفتمین» دورهمی تخصصی خود را گذراند که جمع زیادی از خبرنگاران فعال که طی ماه‌های گذشته، همکاری قابل قبولی با خبرگزاری بسیج داشته اند، در روز‌های پایانی اسفند ۹۶، خود را برای پوشش خبر‌های مربوط به اردو‌های جهادی و راهیان نور آماده می‌کنند.
در ابتدای این همایش، «علی تقوایی» معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی ایام سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت و همچنین روز ملی راهیان نور و روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت.
وی بروزرسانی پیاپی خبر‌های خبرگزاری بسیج را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: به سبب تلاش‌های خبرنگاران افتخاری و بخصوص سرپرستی خبرگزاری در استان، استان قم علیرغم استانشهر بودن، توانسته در سال ۹۵ رتبه پنجم کشوری را از آن خود نماید.
تقوایی افزود: ضرورت دارد خبرگزاری علاوه بر پوشش خبر‌های اختصاصی بسیج و سپاه استان، به پوشش خبر‌های عمومی حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز وارد شود.
معاون روابط عمومی سپاه استان همچنین با اشاره به اردو‌های جهادی و کاروان‌های راهیان نور و سایر برنامه‌های بسیج، تاکید کرد: صرفنظر از پوشش خبر برگزاری این اردوها، بایستی سوژه‌های موجود این اردو‌ها نیز شناسایی شده و اطلاع رسانی شوند.
«یزدی نژاد» سرپرست خبرگزاری بسیج استان نیز در این همایش، با قدردانی از زحمات خبرنگاران افتخاری بسیج در طول ماه‌ها و سال‌های گذشته، موضوع راه اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج استان، موضوع شهروند خبرنگار بسیج و پرداختن به سوژه‌ها و دیگر موارد مبتلابه را مورد اشاره قرار داد.
ادامه این همایش، بررسی موضوعات اختصاصی و باید‌ها و نباید‌های بحث «خبر» بود که با حضور «ابوالفضل بمانی» از فعالان رسانه‌ای بسیج و حوزه ایثار و شهادت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
در پایان، «سمیه اسماعیلیان» خبرنگار بسیج طلاب، «مرتضی شهیدی نسب» خبرنگار ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، «الهام محبی» خبرنگار ناحیه بسیج امام رضا (ع)، «علیرضا صادقیان پور» خبرنگار ناحیه امام حسین (ع)، «حسن عبدالحمیدی» خبرنگار حوزه ستادی سپاه استان قم و «سیدمحمدحسن یزدی نژاد» سرپرست خبرگزاری بسیج استان با اهداء هدایایی از سوی معاونت روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) تجلیل شدند.
همچنین در این همایش، به کلیه خبرنگاران حاضر، به رسم یادبود هدایایی از جنس کاملا ایرانی اهداء شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار