شهردار اسکو در جشن کوثر این شهرستان گفت: بی‌شک یکی از مهم ترین نیازمندی‌های امروز جامعه بویژه نسل جوان بسط برنامه های فرهنگی در شهر بوده و بدون تردید فرهنگ برخواسته از بطن تعالیم معصومین(ع) کاملترین فرهنگ هاست و اجرای مراسماتی از این دست، فرصتی مغتنم است تا نسبت به اجرای طرح‌های فرهنگی و فرهنگ‌ساز اقدام کرد.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۳۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک شریفی اسکو را خاستگاه مردمانی فرهنگی و فرهیخته خواند و افزود: هرچند امور زیربنایی و روبنایی نظیر ساماندهی معابر و شوارع، اجرای طرح‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و ... همگی در ردیف امور ذاتی و وظایف اصلی شهرداری قرار دارد، اما مطالبات مردم این شهر از موارد یاد شده فراتر است.

وی ادامه داد: یکی از خواسته‌های امروز شهروندان اسکو، ورود مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر نهادهای شهری و شهرستانی به امور فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع در این سرفصل بسیار حیاتی و تعیین کننده است و حضور حداکثری و بی نظیر شهروندان در برنامه‌هایی نظیر جشن ولادت حضرت زهرا(س) که امروز با همکاری شهرداری و شورای اسلامی برگزار شد خود مهر تاییدی بر این مدعی است.

شریفی با اشاره به پروژه‌های فرهنگی و در حال اجرای شهرداری اسکو یادآور شد: شهرداری اسکو علاوه بر اجرای طر‌ح‌های فرهنگی که از مهمترین آنها می توان اجرای مراسمات و نیز جشنواره های تخم مرغ های حجمی و خانگی ، هفت سین شهری ، دیوار نگاری را نام برد ، توسعه اماکن فرهنگی از جمله مجموعه فرهنگی حمام تاریخی میلان را نیز مورد توجهی ویژه قرار داده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور و بی نظیر مردم اسکو در طرح‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: از جمله مصادیق یک شهر پویا می‌توان به وجود شهروندانی با نشاط و همیشه حاضر در صحنه نام برد و خوشبختانه ویژگی‌های یاد شده در شهروندان اسکو به خوبی قابل ملاحظه است و حضور پر شور این عزیزان در رویدادهای مذهبی و ملی در مقاطع مختلف و حساس خود مهر تاییدی بر این مدعی است.

ارسال نظرات