خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تاکید کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه مسجد باید محوریت برنامه‌های فرهنگی باشد گفت: این رویکرد خوبی است که در کانون‌ها مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۳۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
لزوم محوریت برنامه‌های فرهنگی در مساجد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی شنبه شب شنبه شب در بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امیدوارم که اینگونه جلسات ارزشمند که در راستای گرامیداشت خدمات فرهنگی از جمله تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تشکیل می‌شود در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و این کانون‌ها مثمرثمر باشد.

وی با تاکید بر عنایت ویژه مقام معظم رهبری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: به همین خاطر باید این کانون‌ها در توسعه مباحث فرهنگی بیش از پیش فعال باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان قم خاطرنشان کرد: جا دارد از همه عزیزان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و دبیرخانه آن به خاطر فعالیت‌های گسترده فرهنگی در مساجد تقدیر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان فعال است گفت: با توجه به تعداد بالای کانون‌ها نیازمند یک مدیریت قوی هستیم تا تلاش‌های اثر بخش در حوزه فرهنگی شکل بگیرد.

حسینی کاشانی با تاکید بر اینکه مسجد باید محوریت برنامه‌های فرهنگی باشد اذعان کرد: این رویکرد خوبی است که در کانون‌ها مشاهده می‌کنیم.
ارسال نظرات