استاندار آذربایجان شرقی در آیین معارفه فرماندار جدید بناب، با بیان اینکه این استان با صادرات 5.1 میلیون دلاری کالاهای غیرنفتی در بین استان های کشور پیشتاز است، افزود: برای افزایش میزان و کیفیت کالاهای صادراتی استان، توجه به نوع بسته بندی در صادرات باید جزو اولویت اصلی صادرکنندگان باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۴۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش صادرات بیش از 70 هزار تن انواع کالا از  بناب با جمعیت 130 هزار نفری طی یک سال را ارزشمند دانست و اظهار کرد: تبدیل بناب به عنوان قطب صادرات منطقه باید به عنوان یکی از هسته های کلیدی سند تدبیر این شهرستان قرار گیرد.
وی یادآوری کرد: در صورت تامین آب مورد نیاز برای ایجاد پتروشیمی در بناب قدم های لازم برداشته می شود.
خدابخش از شهرستان بناب به عنوان یک شهر مذهبی، عالم پرور و فعال اقتصادی و صنعتی نام برد و ادامه داد: از سال 1368 بعد از ارتقای این شهر به شهرستان توسعه در آن شتاب بیشتری به خود گرفت.
وی از آغاز توسعه مرحله جدید نیروگاه سهند بناب در روزهای آینده خبرداد و گفت: مجتمع فولاد بناب هم اکنون با کمتر از ظرفیت واقعی خود کار می کند و هم اکنون حدود یک هزار و 400 نفر در این مجتمع مشغولند که ظرفیت آن بالای 3 هزار نفر است و باید این مجتمع با ظرفیت اصلی خود کار کند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط لازم برای ارتقای بناب به عنوان فرمانداری ویژه اظهار کرد: ما از این پیشنهاد مردم و مسئولان این شهرستان استقبال می کنیم و به طور قطع برای تحقق آن قدم های لازم را خواهیم برداشت.
خدابخش با تاکید بر ضرورت خدمت بی منت از سوی مسئولان به مردم افزود: این کشور بیش از 200 هزار شهید تقدیم نظام کرده و با خون آنان آبیاری شده بنابراین مسئولان باید مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به مسائل حاشیه ای چهارشنبه آخر سال یادآوری کرد: تا کنون 5 میلیون عدد مواد محترقه در سطح استان کشف شده که این امر نشان می دهد که سوداگران سلامت مردم را نشانه رفته اند در حالی که چهارشنبه سوری باید با جشن و سرور همراه باشد نه موجب ناراحتی خانواده ها شود.

ارسال نظرات