تجلیل از مادران آسمانی محله کیانشهر در مسجد حضرت رقیه (س)

خبرگزاری بسیج: مراسم تجلیل از مادران آسمانی با حضور ائمه جماعات مساجد، رئیس کلانتری 158 کیانشهر و جمعی از خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت رقیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۴۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با ولادت دخت مکرم نبی اکرم حضرت فاطمه(س) و نیز میلاد سلاله آن بانوی بزرگوار جهان خلقت، حضرت امام خمینی(ره) بنیانگزار جمهوری اسلامی، مراسم تجلیل از مادران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با عنوان طرح مادران آسمانی با حضور ائمه جماعات مساجد شهرک کیانشهر، سرهنگ سید امین موسوی، رئیس کلانتری 158 کیانشهر، جباری فرمانده حوزه 327 حضرت سیدالشهدا(ع)، مهندس احترامی شهردار ناحیه 3 منطقه 15 و جمعی از خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت رقیه (س) برگزار شد.

در این مراسم از مادر شهیدان: صمد روح بخش، اکبر ابدالی، اکبر شهریاری، معراجی و قربانی با تقدیم هدایایی تجلیل شد. همچنین از امیر حسین عدلی، علی رضایی، محمد مهدی دشتبان، محمد مهدی پور اسماعیل، حبیب رشیدی، حمید اقبال، عزت خواه، فیض نژاد، امامی و عبدی دانش آموزان مدارس همجوار که عضو حلقه های صالحین بوده و  در مراسم عبادی نماز جماعت مسجد شرکت می کنند با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از خواهرانی که نام آنها فاطمه یا یکی از القاب آن حضرت بود با اهدای جوایزی تجلیل شد. طرح مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به جوانان و مدیحه ثرایی مداح اهل بیت نیز از حاشیه های این مراسم بود.

ارسال نظرات