مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: در ایام نوروز امسال 25 گروه جهادی به نقاط محروم استان اعزام می شوند
کد خبر: ۸۹۹۸۵۵۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، اظهار داشت: در ایام نوروز امسال تعداد ۲۵ گروه جهادی به ارائه خدمت به روستائیان و نیازمندان  در مناطق محروم می‌پردازند.

وی افزود: این گروه جهادی کار خود را از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز می‌کنند و به مدت ۴۵ روز به ارائه خدمات ضروری و مورد نیاز روستائیان می‌پردازند.

وی تصریح کرد: جهادگران  بسیجی با روحیه جهادی وبا شعار خدمت بی منت به منظور حل مشکلات مردم در مناطق محروم فعالیت خواهند کرد.

جعفری ادامه داد: جهادگران  خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده وهر ساله در ایان نوروز به دور از خانه و خانواده وتفریح وگشت وگذاری در پی  رسیدگی وحل پاره ای از مشکلات مردم مناطق محروم هستند که در نوروز امسال نیز۲۵ گروه جهادگر به بیش از 100 نقطه از استان اعزام خواهند شد که از این تعداد  ۳ گروه جهادی غیر بومی و ۲۳ گروه جهادی بومی هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: عرصه فعالیت این گروه‌ها ساخت خانه عالم، تعمیر و بهسازی مساجد، ساخت حمام و سرویس‌های بهداشتی و حوزه‌های عمرانی، آبادانی، سازندگی، فرهنگی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی، پزشکی، مشاورره‌ای و ورزشی می‌باشد.

گفتنی است: گروه‌های جهادی همه ساله در بهار و تابستان به فعالیت جهادی در روستا‌ها می‌پردازند
ارسال نظرات