خطیب نماز جمعه رستاق با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ذاکران و مادحین اهل بینت (ع) به مسئله حجاب اشاره کرد و افزود:حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام اجتماعی بایستد.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۵۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام دلاوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رستاق ضمن تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به پاره‌ای از مقامات آن بزرگ بانوی اسلام پرداخت و به مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام مادر گوشه‌ای از جایگاه زن و مادر از منظر اسلام اشاره کرد و به نقش جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در رشد و اعتلای جامعه زنان پرداخت.
خطیب نماز جمعه رستاق با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ذاکران و مادحین اهل بینت (ع) به مسئله حجاب و نقش استکبار جهانی و غرب برای ترویج بی حجابی در جامعه اسلامی پرداخت و افزود:حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام اجتماعی بایستد.
حجت الاسلام دلاوری به ۲۲ اسفندسالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و اظهارداشت: از مسئولین استان و شهرستان و نیز خیرین محترم تقاضا داریم به وضعیت این گلزار‌های مطهر شهدا که خواسته به حق خانواده‌ها و مردم است رسیدگی نمایند.
امام جمعه رستاق به برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری و همکاری و همیاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) توصیه نمود و همگان را برای کمک رسانی به قشر مستضعف جامعه دعوت کرد.
ارسال نظرات