سید ساجد یعقوبی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که دشمنان در فضای مجازی اعتقادات دینی ایرانی‌ها را هدف قرار داده‌اند گفت: دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای پیاده‌سازی اهداف شومشان در فضا‌های مجازی دارند.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۹۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

هدف دشمنان در فضای مجازی اعتقادات دینی ایرانی‌ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در اختتامیه دوره آموزشی « شمیم معرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار داشت: دشمنان سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای پیاده‌سازی اهداف شومشان در فضاهای مجازی دارند که آگاهی و هوشیاری در این زمینه امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به این که دانش‌افزایی به عنوان نخستین قدم در تحقق این اهداف است افزود: تمام تلاش ما باید در این زمینه باید به این شکل باشد که بتوانیم طبق منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و به این شکل با مد نظر قرار دادن بحث‌های دینی و اخلاقی پیشگام عمل کنیم.مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کسب دانش به عنوان یکی از فضائل اخلاقی است که می‌تواند بدی‌ها و زشتی‌ها را دور کرده و ابزاری برای مقابله با زشتی‌ها و به ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد که نیاز است در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه مشارکت و همکار‌یهای لازم را داشته باشند.

ستوده اظهار کرد: داشتن همدلی و وحدت برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ما حائز اهمیت بسیار است و به همین دلیل است که برنامه‌ریزی‌های دشمنان در این زمینه بسیار دقیق است و از هیچ تلاشی در این زمینه برای پیاده‌سازی این اهداف شوم دریغ نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ما در نظر استکبار جهانی و اسرائیل یک تهدید به حساب می‌آئیم لذا با پشتیبانی چند کشور منطقه ای از جمله عربستان، امارات و ترکیه برنامه ریزی کرده‌اند تا در مقابل این انقلاب از طریق ایجاد و گسترش فرقه‌های جعلی مانند وهابیت، طالبان و داعش الگوسازی دیگری را انجام دهند و با حمایت و گسترش این فرقه های انحرای به اسلام و انقلاب اسلامی و تشیع ضربه بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به آسیب ‌های اجتماعی موجود در جامعه افزود: باید در جامعه آرامش باشد و با توجه به مطرح شدن استرس و اضطراب به عنوان بیماری هزاره سوم، باید در جهت کاهش اضطراب و استرس و ایجاد آرامش در جامعه که یکی از بحث های حاکمیتی جوامع است تلاش کرد.

ارسال نظرات