خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در ایام نوروز ۴۰ پایگاه از هلال احمر استان آماده خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۶۴۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ داریوش کریمی در گفت‌وگویی در اصفهان با اشاره به خدمات هلال احمر در ایام نوروز اظهار داشت: در گام نخست برای اقدامات نوروزی بازآموزی نیرو‌ها را آغاز کردیم و به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر نجات‌گرانی که در طرح نوروزی شرکت کردند آموزش‌های لازم را در یک دوره ۲ روزه ارائه کردیم.

وی افزود: در این کلاس آموزش‌های تخصصی و اقدامات لازم ارائه شد و پایگاه‌ها مورد بازبینی مجدد قرار گرفت تا اگر مشکل یا کمبود باشد برطرف و جبران شود. در حال حاضر خودرو‌ها باید آماده شوند که پیگیر آماده کردن آن‌ها هستیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز ۴۰ پایگاه دائم برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی داریم، گفت: نیرو‌های ما با تمام توان آمادگی دارند تا در ایام نوروز به مردم خدمت رسانی کنند.

کریمی اظهار داشت: خدمات نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی و چرخشی خدمت ارائه می‌دهند که با ۲۰۰ نفر از پرسنل هلال احمر تعدادشان به یک‌هزار و ۴۰۰ نفر می‌رسد که در طرح نوروز مشارکت و همکاری دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها