نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

جوانان با حراست از انقلاب، پیشران حرکت نظام هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان، گفت: مجموع آحاد ملّت و کشور مأموریت دارند از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنند و در این میان جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب با نقش آفرینی در حرکت عظیم مردم پیشران موتور حرکت نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۹۸۶۸۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه با اعتماد به جوانان سند چشم انداز ۱۴۰۴ و توسعه همه جانبه کشور محقق خواهد شد، گفت: نسل جوان کشور یک نسل امیدبخش است و با اتکا به این نسل که با هوشیاری، حساسیت و آگاهی همیشه در صحنه حاضر است، میتوان از بوران حوادث و مشکلات عبور کرد و نظام اسلامی را بعنوان قدرتی بلامنازع و برتر در منطقه نشان داد.

وی افزود: هرچند دشمن با هر توطئه ای در صدد ایجاد انحراف در اندیشه های الهی و انقلابی جوانان هست اما نسل های مختلف از این انقلاب شکوهمند برخلاف خواست آنها، هر وقت و هر طور که لازم باشد، از کشور و نظام و دین و شرف و عزت ملی خود دفاع می کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه نسل جوان ما یکی از مایه‌های قوت کشور و انقلاب است، گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دو نسل با درایت و هوشمندی درکشور نقش آفرینی کرده اند و در حاضر نیز پویایی و تحرک نسل سوم انقلاب یعنی جوانان آرمانگرا و وفادار به آموزه های نظام اسلامی کشور را در مسیر رشد و بالندگی روزافزون قرار داده است.

امام جمعه تبریز افزود: نسل سوم در تدوام مسیر انقلاب رسالت سنگینی دارد که بر اساس آن نسل چهارم را بر پایه همین آرمان ها تربیت میکند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه شور، هیجان، ایمان و عواطف نسل اول انقلاب در نسل جدید هم وجود دارد، گفت: در کشور ۲۵میلیون جوان داریم، که بعنوان سرمایه ای عظیم ۲۰ سال آینده در اختیار آنهاست و مدار حرکت انقلاب بر شناخت و تجزیه و تحلیل حوادث  سیاسی جهان، موضع گیری های صحیح و مقابله سریع با تهدیدات بیگانگان بر اراده این جوانان استوار است.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه کشور ما در عرصه های مختلف مدیون جوانان است، گفت:  حضور و نقش آفرینی جوانان در عرصه های علمی، تولید و صنعت، انرژی هسته ای و عرصه های فرهنگی و مذهبی موجبات سربلندی نظام اسلامی را رقم زده است.

وی افزود: حرکت جوانان بر اساس مبانی اعتقادی و روحیه مطالبه گری شتاب گرفته است و در این بین باید با بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و نسل های گذشته انقلاب استعداد های بالقوه را در راستای رشد و تعالی کشور جهت دهی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر ارتقا سطح تربیت فرهنگی و آگاهی سیاسی جوانان گفت: برای دست یابی به آرزوهای بزرگ ملی، باید به فکر روشن و عزم راسخ حرکت کرد و جوانان مومنی که مبانی جمهوری اسلامی و راه امام بزرگوار را عمیقاً پذیرفته اند، امید بخش‌ترین نیرویی هستند که می‌تواند ملت ایران را در رسیدن به آرزوهای بزرگشان یاری کنند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی گفت: خدمت به مردم و ارج نهادن به جوانان کشور از دغدغه های بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است که در بیانات شان به آن تاکید کرده اند.

 امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی نیز با درک عمیق از این اهمیت و توجه برای تحقق عدالت اجتماعی و مقابله با تهدیدات دشمنان پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها