خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تاکنون ۴۰۰ نفر آموزش دیده‌اند و اصلی‌ترین هدف فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر تحکیم بنیان خانواده است و در سال جدید موضوع جلوگیری از طلاق پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۰۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش‌‌ثانی در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با توجه به زائرپذیر بودن شهرستان طبس و اینکه طبس به دارالمؤمنین معروف است، در ایام نوروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت ویژه‌ای در این شهرستان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طبس در استان خراسان جنوبی ظرفیت بالایی دارد و به دارالمومنین معروف است که با توجه به تصویب و ابلاغ قانون جدید آمران به معروف و ناهیان از منکر دستگاه‌های دست‌اندرکار باید پای کار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: وظیفه ایجابی مردمی در این زمینه به دوش بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج است و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر جلساتی ترتیب داده و وظایف ستاد و رده‌های مجری مشخص شده است.

فرحبخش‌‌ثانی گفت: در ایام نوروز باغ تاریخی گلشن و در روستاهای گردشگری اصفهک، ازمیغان، کریت و خرو ستاد خواهیم داشت برخورد به شکل ایجابی و اغنایی خواهد بود و فضاسازی آن با همکاری شهرداری طبس انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آحاد مردم آمران به معروف هستند، اما برای سازماندهی کار تاکنون ۴۰۰ نفر آموزش دیده‌اند و اصلی‌ترین هدف فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر تحکیم بنیان خانواده است و در سال جدید موضوع جلوگیری از طلاق پیگیری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: برنامه اردوی خانوادگی راهیان نور  از تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال جاری تا ۱۰ فروردین ادامه خواهد داشت و تاکید بر این است زائرین مناطق جنوب با خودرو شخصی در اردوگاه حضور پیدا کنند که سه روز اسکان و پذیرایی رایگان است.

فرحبخش‌‌ثانی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور مختص به گروه خاص نیست و همه می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و تاریخ اعزام با اتوبوس از طبس یکم فروردین‌ماه سال جدید تا ششم فروردین خواهد بود که برای ثبت‌نام می‌توانند به اردویی ناحیه مقاومت مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها