سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:
طی دهه های اخیر مولفه های توانمندسازی زنان در جامعه ما رشد یافته و فرصتهای جدیدی حاصل شده که این امر به تدریج موجب ارتقاء زنان در عرصه های مختلف خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۵۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن، در دیدار با کارکنان خواهر ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به مقام شامخ زنان و مادران، نقش آنان را در جامعه ارزنده خواند و گفت: در کنار برنامه های مرسوم اداری بایستی بحث توانمندی زنان در جامعه به طور جد مورد توجه قرار گیرد و زنان در جایگاه بایسته خویش قرار گیرند.

هادی احمدنیا افزود: طی دهه های اخیر مولفه های توانمندسازی زنان در جامعه ما رشد یافته و فرصتهای جدیدی حاصل شده که این امر به تدریج موجب ارتقاء زنان در عرصه های محتلف خواهد شد.

 وی با اشاره به وجود همکاران خواهر توانمند در ادارات استان ، این امر را موجب استفاده بهینه از ظرفیت کارکنان خواهر خواند واظهار داشت: در بحث ارتقاء زنان در جامعه باید ملزومات این کار در بازه زمانی مناسب و با مقدمات و شرایط آن فراهم شود چرا که در غیر اینصورت توسعه پایدار دچار اختلال خواهد شد و قطعا سیاستها و تدابیر اتخاذ شده در این خصوص بعد از انقلاب موجب تحقق چنین هدفی خواهد شد.

 

 .

ارسال نظرات