مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با «بسیج»:

دانشگاه امام صادق(ع) پشتیبان علمی طرح‌های بسیج اصناف می‌شود/ لزوم ایجاد تمدن نوین اسلامی در بازار

حسن پور به مشارکت این سازمان با دانشگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: همکاری میان بسیج اصناف و دانشگاه امام صادق به منظور شتیبانی علمی از طرحهای اقتصاد مقاومتی این سازمان صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۶۰
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هدف گذاری بسیج اصناف برای تحقق تمدن اسلامی در بازارهای کشور اظهار داشت: ما در فکر ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم و بر این باوریم که بازار در تحقق تمدن اسلامی نقش مهمی به عهده دارد.

وی تصریح کرد: رونق در بازار اسلامی و اقتصاد پایدار از الزامات ارائه الگوی بازار ایرانی اسلامی است و تهیه نظام اقتصاد اسلامی در اولویت کارهای هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف است.

مسئول سازمان بسیج اصناف به همکاری و مشارکت این سازمان با دانشگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت:  همکاری میان بسیج اصناف و یک مجموعه علمی بزرگ همچون دانشگاه امام صادق به منظور شتیبانی علمی از طرحهای اقتصاد مقاومتی این سازمان صورت می گیرد.

حسن پور با تأکید بر ضرورت مطالعات علمی پیش از اجرای هر طرحی اذعان کرد: متأسفانه علت عدم موفقیت بسیاری از طرح ها بخصوص در زمینه های صنعتی و اقتصادی، نپرداختن به مبحث پژوهش و مطالعات است که ما با همکاری و مشارکت با یک مجموعه علمی می خواهیم این ضعف را پوشش دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار