مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان:

اعزام ۱۸۰۰ دانشجوی لرستانی به مناطق جنوب کشور

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: تعداد هزار و ۸۰۰ نفر از دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان در قالب ۵ کاروان ۲ کاروان برادر، ۳ کاروان خواهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۷۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
سرهنگ محمدی مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان در خصوص اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ این سرزمین کهن و مردم مسلمان انقلابی است ورهبرومولایمان مقام معظم رهبری نیز گرامیداشت یادوخاطره این حماسه‌ها و فداکاری‌ها و همچنین جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را کمتر از شهادت نمی‌دانند.
وی عنوان کرد: قرارگاه شهید علم الهدی دانشجویی استان لرستان با اهداف تحکیم هویت ملی و دینی و تقویت روحیه خودباوری و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، مقاومت و معرفی شهدا به‌عنوان الگوی ماندگار و معرفی آنان به قشر نخبه دانشجو هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان تصریح کرد: دانشجویان از یادمان‌های عملیات والفجر ۸، نهر خین، شلمچه، طلاییه، هویزه، فکه و معراج شهدای اهواز بازدید و زیارت به عمل آوردند.
وی گفت: درکناردانشجویان عزیز روحانیون و راویان توانمند نیز حضورداشته و دانشجویان از برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و معنوی استفاده کردند.
سرهنگ محمدی عنوان کرد: تعداد هزار و ۸۰۰ نفر از دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان در قالب ۵ کاروان ۲ کاروان برادر، ۳ کاروان خواهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار