خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فلاورجان:

کنگره ملی شهدا بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

یکی از عوامل تقویت ارزشهای دفاع مقدس حضور در بین آزادگان و رزمندگان بزرگوار است
کد خبر: ۸۹۹۸۸۲۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، اولین سمینار ملی آزادگان سرافراز دراسفند ماه سال جاری با حضور ازادگان، رزمندگان ، و مسئولین بنیاد حفظ اثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان و همچنین مسئولین شهرستان و کنگره ملی شهدای فلاورجان در اردوگاه شهدای سپاه شهر درچه برگزار شد .

 فرماندار فلاورجان اصغر هدایت ضمن اظهار خرسندی از حضور در بین آزادگان سرافراز گفت: کنگره ملی شهدا تا کنون برکات زیادی برای شهرستان داشته است .‌

وی در ادامه افزود: عمق بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز ما است زیراکه این نیازها به طور عینی در بین رزمندگان جبهه مشهود و همین امر با فرماندهی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی میسر شد.

هدایت بیان کرد: یکی از عوامل تقویت ارزشهای دفاع مقدس حضور در بین ازادگان و رزمندگان بزرگوار است از این رو کنگره ی ملی شهدا بستر مناسبی را برای معرفی شهدا و ترویج ارزش های دفاع مقدس فراهم کرده است.

مسئول شورای سیاست گزاری کنگره ملی ۱۴۰۰ شهید فلاورجان  اظهار کرد : زمانی که کنگره فعالیت خود را اغاز کرد ما تصور نمی کردیم که هر کدام از این شهدا خود به تنهایی یک فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب باشند .

اصغر هدایت در پایان تشریح کرد: فلاورجان با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۳هزار رزمنده، ۱۴۰۰ شهید ، ۲۰۰ ازاده، و۳۴ سردار و همچنین وجود خانواده های دو شهید و سه شهید از افتخارات کشور است .

 

در ادامه همایش ، نفرات برگزیده سمینار شعرها و خاطرات خود را برای حضار خواندند و همچنین عباس شاه زیدی متخلص به خروش از شاعران ملی استان اصفهان که در محضر مقام معظم رهبری  نیز شعر خوانده بودند در این مراسم با شعر زیبای خود حاضران را به فیض رساندند.

 رونمایی از کتاب رسته از زنجیر خاطرات ازاده سرافراز حیدر وکیلی سهرفیروزانی به قلم قاسم علی بختیار با همت کنگره ملی شهدا و همکاری انتشارات ستارگان درخشان از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود .

 در پایان جلسه از نفرات برگزیده در دو بخش شعر و خاطره نویسی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات