خبرهای داغ:
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي قزوين:

182 هكتار زمين در شهرک‌هاي صنعتي قزوین تحت پوشش فضاي سبز قرار دارد

مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: از مجموع يک هزار 984 هكتار از مساحت فاز عملياتي بيش از 182 هكتار از اراضي صنعتي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي تابعه استان زير پوشش فضاي سبز قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۳۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور در مراسم درختكاري در شهرک صنعتي كاسپين2(آبيک) با اعلام اين اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع يک هزار و 984 هكتار از مساحت فاز عملياتي شهرک‌ها و نواحي صنعتي بيش از 182 هكتار از اراضي صنعتي زير پوشش فضاي سبز قرار دارد كه شامل 263 هزار اصله نهال و 7 هكتار گلكاري و چمنكاری بوده كه در شهرک صنعتي كاسپين2 (آبيك) 12 هكتار فضاي سبز ايجاد شده است.
وي مساحت فضاي سبز ايجاد شده در سال جاري در شهرک‌ها و نواحي صنعتي را 8 هكتار عنوان كرد.
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین با اشاره به اهميت ايجاد فضاي سبز و حفاظت از محيط زيست در شهرک‌ها و واحدهاي صنعتي ادامه داد: طبق قرارداد في مابين شركت و صاحبان سرمايه مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي 15% از مساحت زمين واگذار شده به صاحبان صنايع و 10% از اراضي در اختيار شهرک‌ها و نواحي صنعتي طبق تعهدات اين شركت باید زيرپوشش فضاي سبز قرار گيرد، كه اين مهم با همكاري و تلاش صنعتگران و سرمايه‌گذاران عزيز محقق خواهد شد.
خانپور گفت: در سال جاري 6 هكتار فضاي سبز در شهرک‌ها و نواحي صنعتي اجرا شده كه با برنامه‌ريزي‌هاي صورت پذيرفته در سال آينده نيز بيش از 6 هكتار از اين اراضي زير پوشش فضاي سبز قرار مي گيرند.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اكنون تعداد 133 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرک صنعتي كاسپين2(آبيك) منعقد شده كه از اين تعداد 22 واحد توليدي با سرمايه‌گذاري 445 ميليارد ريال و اشتغالزايي 454 نفر پروانه بهره‌برداري اخذ كرده‌اند.
شايان ذكر است اين مراسم همزمان با هفته منابع طبيعي و با حضور فرماندار شهرستان آبيک، مديركل منابع طبيعي، مديركل ثبت املاک و اسناد، مديركل استاندارد، مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان و جمعي از مديران واحدهاي توليدي و صنعتي و مسؤولان برگزار شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها