خبرهای داغ:
رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین:

اقامه‌ به موقع نماز از مهمترین توصیه‌های شهداست

رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: اقامه‌ به موقع نماز و توسعه‌ی آن در جامعه از مهمترین توصیه‌های شهداست.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۳۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین در مراسم جشن تکلیف 90 تن از فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و کارکنان بنیاد استان با بیان اینکه شهیدان شمع چراغ جامعه و محفل ما هستند، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز یادگاران شهید هستند و ما مدیون صبر و استقامت آنها هستیم.
موسوی اقامه‌ی به موقع نماز و توسعه‌ی آن در جامعه را از مهمترین توصیه‌های شهدا عنوان و بیان کرد: نماز نور چشم، پرچم اسلام و چهره‌ی دین اسلام است و شما یادگاران شهیدان یاوران و مروجان این فریضه‌ی دینی هستید.
این مسوول با بیان اینکه توصیه به نماز از سیره‌ی پیامبران است، گفت: والدین نه تنها باید اقامه‌کنندگان نماز باشند بلکه فرزندان خود را به اقامه‌ی این فریضه ‌دینی سفارش کنند.
رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به اینکه سفارش کردن یکدیگر به نماز از دستورهای دین اسلام است، افزود: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.
موسوی با اشاره به اینکه شهدا مقام والایی دارند، گفت: آنها در آخرت می‌گویند ای کاش مردم می‌دانستند که ما چه مرتبه و جایگاهی داریم و همانند ما مشتاق رسیدن به کمال الهی باشند.
این مسوول افزود: باید در اقامه‌ی به موقع نماز از خداوند استعانت و کمک طلب کرده و همچنین اقامه‌ی این فریضه دینی را در خانواده احیا کنیم.
موسوی گفت: فرزندان گفتار، رفتار و کردار والدین را الگوبرداری کرده و همان را دقیقا عمل می‌کنند به همین دلیل پدران و مادران در اقامه‌ی به موقع نماز مقید باشند تا بچه‌های آنها نیز خود را مکلف به برپایی این فریضه‌ی دینی کنند.
وی با بیان اینکه شهدا برای اقامه‌ی نماز به شهادت رسیدند، افزود: امروز آحاد جامعه با اقامه‌ی به موقع این فریضه‌ دینی در مسجد می‌توانند پرچم اسلام را برافراشته کرده و سرافراز باشند.
رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: همه مسوولان و مردم باید تلاش کنند اقامه‌ی به موقع نماز را در جامعه توسعه دهند تا همه‌ی ما در برپایی آن اهتمام ویژه داشته باشیم.
گفتنی است: در این مراسم، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای هدایایی از 90 تن از فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و کارکنان بنیاد استان تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها