مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان در گفتگو با«بسیج»:
نظم در کارهای گروهی اولین حرف را می زند چیزی که مسئولین و تیم های اقتصادی که تصمیم گیرنده هستند از آن برخوردار نیستند.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۴۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷

سید محمدعلی معصومی مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره موفقیت خود در عرصه اقتصادی با بستر ها و ظرفیت هایی که بسیج فراهم کرده است اظهار داشت: در تیم اقتصاد مقاومتی بسیج هرمزگان نظم حرف اول را می زند و نظم عاملی باعث موفقیت های تیم های اقتصادی بسیج هرمزگان شده است. آن ها با شناسایی و برنامه ریزی بر روی ظرفیت های موجود در استان هرمزگان توانستند به عنوان تیم برتر اقتصادی کشور در سال های 94 و 95 لقب گیرند.

وی در خصوص وضعیت ها تیم های اقتصادی در کابینه دولت دوازدهم افزود: نظم در کارهای گروهی اولین حرف را می زند چیزی که مسئولین و تیم های اقتصادی که تصمیم گیرنده هستند از آن برخوردار نیستند. متاسفانه تیم های اقتصادی دولت در کابینه و حتی در مجلس با یکدیگر هماهنگ نیستند و نظمی که باید کشور را اداره کند آن را ندارند.

معصومی اظهار داشت: اگر موفقیتی به دست آمده و من را به عنوان یک فرد موفق معرفی می کنند به دلیل نظم است و این عامل باعث پیشرفت در عرصه اقتصادی من شده است.طبق فرمایشات امام راحل که بسیج لشگر مخلص خداست را در حال و هوای مجمع بسیج هرمزگان زنده کردیم و به آن توجه ویژه ای داشتیم که با همین ویژگی منحصر به فرد بچه های هرمزگان توانستند عنوان نخبه بسیجی را مال خود کنند.

ارسال نظرات