سرهنگ پاسدار عباس بایرامی راهیان‌نور را یک کار تربیتی دانست و اذعان داشت: راهیان‌نور یک کارگاه عملی برای دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۴۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(یک‌شنبه) نشست خبری به مناسبت روز ملی راهیان‌نور سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان و دبیر ستاد راهیان‌نور این سپاه گفت:  رهبری تأکید کردند که دوران ۸ساله‌ی دفاع مقدس یک گنجینه‌ی ی گران‌بها برای کشور است و راهیان‌نور ابتکار بسیار بزرگ و فناوری استخراج این گنجینه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه یکی از دستاوردهای راهیان نور این است که به مرزوبوم این کشور عزت بخشیده است، تصریح کرد: راهیان نور بزرگراه بازگشت به خویشتن است.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی تهاجم غرب را کم اثر دانست و ادامه داد: راهیان نور می‌تواند این گسل نسلی را در هم بشکند و موجب نزدیکی قلوب شود.

دبیر ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان بابیان اینکه راهیان نور می‌تواند اقتدار ما را به رخ جهانیان بکشد  تصریح کرد: راهیان‌نور می‌تواند الگوی خوبی را به جوانان و نوجوانان ارائه کند.

وی راهیان‌نور را یک کار تربیتی دانست و اذعان داشت: راهیان‌نور یک کارگاه عملی برای دانش آموزان است.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی اذعان داشت: اگر حکومت‌های قبل از انقلاب ذلیل بودند دلیلش این بود که حس اعتمادبه‌نفس را از بین برده بودند و  راهیان‌نور می‌تواند این حس اعتمادبه‌نفس را برگرداند.

دبیر ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان بابیان این موضوع که در راهیان‌نور دانش‌آموزی بیش از ۱۰هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اضافه کرد: ۲۵۰۰دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه تا ۲۵ فروردین سال آینده اعزام‌ها ادامه دارد، اذعان کرد: هدف ما برای سال جاری اعزام ۳۰هزار زائر است.

وی تصریح کرد: زائرانی که در سال جاری قصد سفر با وسایل نقلیه شخصی  به مناطق عملیاتی راهیان نور دارند اسکان و غذای رایگان دریافت خواهند کرد.

دبیر ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مراسم تحویل سال در پادگان حبیب‌اللهی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: زوج جوان گیلانی در هویزه به نیت مدد گرفتن از شهدا مراسم ازدواج گرفتند.

وی خبر داد: استاندار گیلان به‌عنوان رئیس ستاد راهیان نور استان در سوم فروردین در پادگان حبیب‌اللهی حضور خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی مطرح کرد: تا امروز ۱۶هزار اعزام صورت گرفته است.

شایان‌ذکر است شماره‌های تماس زیر برای هماهنگی‌های لازم جهت اسکان رایگان به خانواده‌هایی است که با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی به این مناطق سفر می‌کنند؛

۰۶۱۳۴۱۳۱۸۱۷

۰۹۱۱۸۸۷۱۰۴۰

۰۹۱۱۳۳۸۲۲۸۶

ارسال نظرات