نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تلاش می‌کند نقض برجام را گردن جمهوری اسلامی بیندازد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۵۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هاجر چنارانی صبح امروز با حضور در مراسم صبحگاه مشترک ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در جمع نیرو‌های پایور و وظیفه اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند، عدم همکاری و همراهی خود در برجام را گردن جمهوری اسلامی بیندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سخنان وزیر امور خارجه فرانسه بعد از سفر به ایران و حادثه شب گذشته سفارت ایران در انگلیس را از نمونه‌های این تلاش‌ها دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنند، روز‌های تنش‌زایی را برای جمهوری اسلامی ایران به‌وجود بیاورند، اما ما قسم خوردیم که با اتحاد و وفاق ملی مدافعان اصلی انقلاب باشیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد برجام گفت: ما توافق را نقض نمی‌کنیم، اما در صورتی‌ که طرف مقابل توافق را نقض کند، ما نیز این توافق را آتش خواهیم کشید و این کار دستوری قرآنی درباره نقض عهد متقابل است.

چنارانی در ادامه ضمن تبریک روز زن یاد و نام خاطره مادران، همسران و دختران شهدا را گرامی داشت و این روز را به همسران نیرو‌های پایور تبریک گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها