به همت حوزه ۱ دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم؛
مانور اطفاء حریق در دبیرستان پسرانه شیخ انصاری با همکاری حوزه ۱ دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم و آتش نشانی شهر مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۵۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این مانور که با هدف آموزش چگونگی رفتار در زمان آتش سوزی به دانش آموزان و کادر آموزشی این دبیرستان، باهماهنگی مسئولین آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج سپاه میثم و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اطفای حریق فرضی برگزار شد که در این مانور روش‌های اطفای حریق به طور تئوری و میدانی، آموزش‌های لازم داده شد.

سرگرد رضا رباط جذی فرمانده حوزه ۱ مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم با تاکید بر لزوم آمادگی کامل در مقابله با ریسک حریق در محیط‌های عمومی و دانش آموزی گفت: این تمرین با توجه به نوع فعالیت محیط‌های دانش آموزی براساس مکان‌های چندطبقه برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: حفظ آمادگی سرعت عمل و قدرت تصمیم گیری و حصول اطمینان از دقت عمل دانش آموزان در زمان بروز حادثه از جمله دلایل عمده برگزاری این تمرین بود که با همکاری اداره آتش نشانی و نیرو‌های ایمنی و بسیج دانش آموزی به نحو مطلوب انجام شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان و بسیج باید آمادگی لازم جهت بروز اینگونه حوادث را داشته باشند تا میزان خسارت و حادثه‌های جانی به حداقل خود برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها