رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون همشهریان سبزواری بیش از ۸ میلیارد ریال به این ستاد کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۵۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر دلبری در همایش تجلیل از یاوران این ستاد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به‌ای ستاد بوده است اظهارداشت: از این مبلغ ۵ و نیم میلیارد ریال در حوزه کمک به برگزاری موکب‌ها در سفر پیاده اربعین و ما بقی برای بازسازی حرم‌های شریف ائمه در عراق بوده است.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در بحث بازسازی عتبات عالیات نسبت به سال گذشته از ۳۵۰ میلیون ریال افزایش برخوردار بوده است ادامه داد: تعهد سبزوار در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی در بحث بازسازی اعتاب مقدسه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد ریال است که تا کنون ۵۵ درصد از آن محقق شده است.

دلبری همچنین با اشاره به جمع اوری مسکوکات طلا برای بازسازی و گسترش قسمت‌هایی که نیاز به طلاکاری دارد ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۱۰۰ گرم طلا از سوی این ستاد به ستاد کشوری ارسال شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار با بیان اینکه بر اساس سرانه جمعیتی شهرستان سبزوار سهم هر سبزوار در تعهد یک هزار تومان است و ما بقی تعهد در ۲۴ تفاهم نامه با ادارات و مراکز باید جمع آوری شود.

وی در ادامه به مشارکت ستاد بازسازی استان خراسان در پروژ‌های بازسازی عتبات اشاره کردو افزود: ستاد بازسازی در بیشتر پروژه‌ها از جمله حرمین کاظمین و سامرا نقش داشته، اما بیشتر کمک‌های مردمی بع ساخت صحن حضرت فاطمه در (س) نجف اشرف و صحن عقیله بنی هاشم در کربلا اختصاص می‌یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها