خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان نهاوند از اجرای ۲۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا از ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

اجرای بیش از ۲۱ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بزرگداشت شهدا در نهاوندعلی خزائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: به منظور تجلیل و تکریم از شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های مکرم آنان؛ بنیاد شهید انقلاب اسلامی، ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی افزود: هر ساله همزمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید برنامه‌های گوناگونی در سطوح مختلف با هدف پاسداشت ایثار، شهادت و تبیین حق عظیم شهیدان، شناساندن هرچه بیشتر روز بزرگداشت شهدا در سطح جامعه، ترویج ایثار اجتماعی و پیوند آن با فرهنگ ایثار و شهادت، افزایش شناخت مخاطبین از موضوع روز شهید و مردمی کردن برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت محوری مسجد، بسیج، مدرسه، مردم و محله برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان نهاوند اضافه کرد: برنامه‌های ۲۲ اسفند در قالب ۲۱ عنوان برنامه از ۱۵ اسفند تا ۲۲ همین ماه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای مستقر در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که از این میان می‌توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مراسم اهتزاز پرچم و تعویض پرچم و گلباران گلزار مطهر شهدا اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از خادمان بازنشسته بنیاد شهید، اجرای طرح «سپاس» با هدف سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا با اولویت شهدایی که تاریخ تولد یا شهادت آنان اسفند ماه است و تجلیل از کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل یا بازنشسته ادارات از دیگر برنامه‌های این هفته است.

خزائی یادآور شد: برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از مادران سه و دو شهید شهدای شهرستان در ۱۹ اسفند نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات