خبرهای داغ:
آیت الله ممدوحی عنوان کرد

هشدار جامعه مدرسین نسبت به انحراف فرقه شیعه انگلیسی

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به حمله سفارت ایران در لندن واکنش نشان داده و از هشدار جامعه مدرسین نسبت به انحراف فرقه شیعه انگلیسی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۷۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
هشدار جامعه مدرسین نسبت به انحراف فرقه شیعه انگلیسی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسن ممدوحی نسبت به حمله افراد معلوم الحال به سفارت ایران در لندن واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن آن از مسؤولان خواست واکنش مناسبی با طرف انگلیسی داشته باشند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد شدید از رفتار‌های سیاسی و دوگانه انگلیس در برابر ایران تصریح کرد: متاسفانه این کشور همیشه در طول تاریخ تلاش کرده است تا به شیوه‌های مختلف نسبت به ایران اسلامی دشمنی کند و این مسؤولان و مقامات ایرانی هستند که باید نسبت به این رفتار‌های آن اقدام شایسته‌ای را انجام دهند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان در زمان‌ها و موقعیت‌های مختلف و به بهانه‌های واهی علیه ایران اسلامی توطئه می‌کنند که حمله به سفارت ایران در لندن گوشه‌ای از این اتفاقات به شمار می‌آید.

ممدوحی ادامه داد: مقامات سیاسی و دیپلماسی ایران باید به صورت عاقلانه و دقیق پاسخ این حرکت مذبوحانه که در انگلیس رخ داد را به طرف انگلیسی بدهند و از آن‌ها بخواهند نسبت به این سهل انگاری پاسخگو باشند.

وی همچنین از واکنش حوزه‌های علمیه نسبت به موضوعات و اتفاقات مختلف خبر داد و گفت: همچنان که رهبری عزیز بار‌ها اعلام کرده‌اند، حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز نسبت به شیعه انگلیسی در داخل و خارج کشور واکنش نشان داده و جامعه مدرسین نیز بار‌ها با نامه نگاری‌های مختلف این موضوع را هشدار داده است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فعالیت فرقه شیعه انگلیسی در داخل و خارج کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه این فرقه در مقاطع مختلف حرکات نابخردانه داشته است و باید مردم را نسبت به انحرافات آن‌ها آگاه کرد تا ناخواسته در دام این فرقه انحرافی گرفتار نشوند و راه درست را انتخاب کنند.

وی از رسانه‌ها و مطبوعات داخلی خواست نسبت به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه بیشتر تلاش کنند و تاکید کرد: امروز تبیین و تحلیل دقیق وقایع و رخداد‌های مختلف داخلی و خارجی از سوی رسانه‌ها بسیار ضروری است و در تصمیم گیری مردم تأثیر بسزایی خواهد داشت؛ زیرا شناخت مردم در موضع‌گیری آن‌ها مؤثر واقع می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار