دبیر اردویی و راهیان نور سپاه کربلا: از شروع فشرده اعزام کاروان راهیان نور تا کنون بیش از 2 هزار و 200 زائر مازندرانی طی ایام اخیر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۹۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردویی و راهیان نور سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و لزوم الگو برداری همه بانوان عالم از سبک زندگی فاطمی از حضور بیش از دو هزار زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان خبر داد.

این مسئول همچنین با اشاره به بیست اسفند روز ملی راهیان نور، راهیان نور را امتداد راه سرخ ایثار و شهادت و مسیری برای انتقال آن فرهنگ و مکتب به نسلهای نو و جدید خواند.

 سرهنگ پاسدار قاسم موقر یاد آور شد: تا قبل از امروز 1424 زائر در قالب 64 کاروان راهیان نور وارد خوزستان شده و امروز بیش از 800 زائر در قالب 32 کاروان زائر سرزمین نور شده و به میهمانی شهدای دفاع مقدس درآمدند.

وی تاکید کرد: گرچه تا کنون بیش از 95 کاروان طی روزهای اخیر از مناطق جنوب بازدید داشتند اما انتظار می رود با توجه به ایام مناسب و ویژه راهیان نور در آستانه نوروز و تعطیلان بلند مدت آن این کاروانها از افزایش چشمگیری برخوردار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها