مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خیران زنجانی به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان اعتماد دارند

حضور و مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد نشان‌دهنده اعتماد مردم به این نهاد و کارکردهای آن در حوزه محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۱۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با امام‌جمعه شهرستان خدابنده گفت: رویکرد کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به مددجویان تحت حمایت با بهره‌گیری از حضور و مشارکت مردم بوده و با کمک خیران نیاز موجود در جامعه هدف این نهاد به خدمت اثربخش به آن‌ها تبدیل می‌شود.

هدایت صفری با اشاره به اینکه مردم استان زنجان با بهره‌گیری از فرهنگ ناب علوی و فاطمی و تبدیل شور حسینی به شعور حسینی در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی در برابر نیازمندان همواره پیش‌قدم هستند، افزود: کسب رتبه نخست کشوری استان زنجان در کمک به ایتام و رتبه‌های برتر کشوری در حوزه زکات و خلق صحنه‌های زیبای حضور در جشن نیکوکاری امسال شاهدی بر این موضوع است.

وی به حمایت کمیته امداد استان زنجان از هزار و 421 یتیم اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای طرح اکرام ایتام و جذب حامیان و خیران در این بخش در کنار مشارکت خیران در تأمین بخشی از هزینه‌های این گروه از جامعه هدف کمیته امداد، نیازهای معنوی آن‌ها نیز با بسترسازی برای دیدار حامیان با ایتام تحت حمایت این نهاد نیز پوشش داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه استقبال خیران زنجانی از طرح اکرام ایتام به‌منظور کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان بسیار بالا بوده و جای قدردانی دارد، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان به 317 هزار تومان رسید.

هدایت صفری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌شده بود میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت این نهاد تا پایان امسال به 300 هزار تومان برسد، گفت: با حضور و مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی برنامه هدف‌گذاری شده کمیته امداد استان زنجان در این بخش قبل از پایان سال و بیش از برنامه پیش‌بینی‌شده محقق شده است.

وی همچنین گفت: حضور و مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد نشان‌دهنده اعتماد مردم به این نهاد و کارکردهای آن در حوزه محرومیت‌زدایی است.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان بر اساس اسناد بالادستی و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری خدمات خود در بخش‌های مختلف را با رویکرد توانمندسازی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند، ادامه داد: تلاش کمیته امداد استان زنجان زمینه‌سازی برای از بین بردن فقر بین نسلی در جامعه هدف خود با طراحی و ارائه بسته‌های متنوع خدمتی در حوزه اشتغال، مسکن، درمان، معیشت، آموزش و فرهنگی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار