خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه وظیفه امروز ما این است که از خون شهدا پاسداری کنیم، گفت: هریک از ما در هر گوشه و با هر مسئولیتی مدیون شهدا هستیم بنابراین باید مراقب باشیم که به دشمن چراغ سبز نشان ندهیم.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۲۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

وظیفه امروز ما پاسداری از خون شهداست/ مبادا به دشمن چراغ سبز نشان دهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی در نخستین یادواره شهدای صنعت آب و برق استان همدان با گرامیداشت یاد شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیان داشت: جنگ ایران و عراق جنگ بین دو کشور نبود بلکه یک جنگ جهانی بود.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی افزود: 58 کشور در کنار عراق و هریک به نوعی کمک کرد و در این طرف میدان نبرد کسانی بودند که با سن کم اما با تفکری والا حضور داشتند.
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: امروز در مراسمی هستیم که یاد شهدا را گرامی بداریم بنابراین باید مراقب و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

وی با اشاره به ایثار و رشادت‌های شهدا تصریح کرد: شهدا با گذشتن از جان خود اجازه ندادند دشمن به این خاک نگاه چپ بیندازد.

موسوی عنوان کرد: امروز در مملکتی زندگی می‌کنیم که اگر خون این شهدا نبود این آسایش و امنیت را نداشتیم.
وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما این است که از خون شهدا پاسداری کنیم، گفت:هریک از ما در هر گوشه و با هر مسئولیتی مدیون شهدا هستیم بنابراین باید مراقب باشیم که به دشمن چراغ سبز نشان ندهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات