خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: سید جمال الدین اسدآبادی با کارهای برجسته ای که انجام داد زمینه انقلاب را برپا کرد چراکه اتحاد مسلمانان مأموریت سید جمال بود.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۲۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

مأموریت سیدجمال‌الدین اسدآبادی اتحاد مسلمانان بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در نخستین یادواره شهدای کارمند صنعت آب و برق استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: امروز روز بزرگداشت بیدارگر مشرق زمین سیدجمال الدین اسدآباد است که الگوی کم نظیری برای تمام ما است.

وی ادامه داد: سید جمال الدین اسدآبادی با کارهای برجسته ای که انجام داد زمینه انقلاب را برپا کرد چراکه اتحاد مسلمانان مأموریت سید جمال بود.

*همه ما باید در تمام عرصه‌ها پاسدار ارزش‌های جمهوری اسلامی باشیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز ابراز داشت: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) انسانیت و شجاعت را به ما آموختند.

سیدهادی حسینی‌بیدار خطاب به حاضرین در این مراسم تصریح کرد: حضور شما در این یادواره نشان از پاسداشت ارزش‌های جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امید است همه ما در تمام عرصه‌ها پاسدار ارزش‌های جمهوری اسلامی باشیم، گفت: همه باید در خدمت رسانی به مردم قدم‌های محکمی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات