خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار دیلم رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان از اعزام بیش از 600 نفر از مردم این شهرستان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۷۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی رئیس ستاد راهیان نور سپاه ناحیه گرگان دراختتامیه جشنواره نقطه و تجلیل از خدام الشهدای راهیان نور شهرستان گرگان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزارشد اظهار داشت: بیش از 600 نفر از مردم شهرستان گرگان در نوروز 97 در قالب کاروانهای راهیان نور و خودروهای شخصی به مناطق عملیات 8 سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی درادامه افزود :راهیان نور بستر مناسبی است که فرهنگ ایثار و شهادت از یادگاران دفاع مقدس به نسل جوان سینه به سینه انتقال یابد.

دیلم با اشاره به اینکه شعار راهیان نور سال 97 ما ایستاده ایم است اذعان کرد : در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایستادگی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ثابت کردند که اگر در راه حق برابر آیه قرآن فاستقم کما امرت با شیم خداوند فتح و پیروزی را شامل ما خواهد کرد.

جانشین سپاه گرگان ادامه داد : رمز پیروزی ما در دفاع مقدس خوب گوش کردن و خوب عمل کردن بود وآن روز(دفاع مقدس)رزمندگان ما به فرامین امام خوب گوش دادند و به آن جامه عمل پوشاندند و سرنوشت جنگ را عوض کردند و دشمن متجاوز را تنبیه و سرجای خود نشاندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : امروز اگر میخواهیم در عرصه های مختلف کشور موفق شویم باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و ضمن ایستادگی در مقابل زیاده خواهی مستکبرین با اتکا به نیروهای مومن انقلابی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها